טרנד ויראלי נולד: נשים בהריון מתקדם רוקדות היפהופ

צילומי היריון OUT, ריקודי היפהופ הריון IN: מה, לא בא לכם לקפץ, לנענע ולרקוד היפהופ בחודש תשיעי?

זמן צפייה: 03:26

לאחרונה יותר ויותר סרטונים צצים ברשת שהופכים לויראליים עם מספר צפיות שעובר את האלפים, המציג נשים בהריון מתקדם, פוצחות בריקוד היפהופ דאנס, שלא יבייש את אחרונות הרקדניות של גאגא בסופרבול.

אז נכון, בטרימסטר השני והשלישי, הרופאים ממליצים על פעילות גופנית ככל שהאישה רגישה לה לפני ההריון, אבל מכאן ועד לקפוץ לצלילי U and Dat או Love on Top של ביונסה, המרחק הוא גדול.

אחת מהן היא קארין הרשקוביץ, שחקנית ישראלית בת 35 שגרה בניו יורק, שלכבוד יום הולדתה ה-35, העלתה לפייסבוק סרטון שלה רוקדת עם בטן של חודש שביעי: "ברור לי שאני לא במצב הפיזי האידיאלי למתנות כאלה, אבל זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות וזה מה שהתחשק לי. אז אחרי שניטרלתי את הקולות בראש שלי שאמרו לי- לא! שאני בחודש שביעי וממש עדיף לי להרים רגליים, לפתוח טלוויזיה ולנשנש לתומי את החטיפים. שכרתי סטודיו רק לי, רקדתי, היה לי מהמם ובסוף גם החלטתי לצלם, כדי שתהיה לי תזכורת פייסבוקית חיה שמגבלות הן אך ורק בראש שלי", כתבה קארין בסטטוס.

הריונית נוספת ששורפת את הרשת היא שר סנדה, בעלת סטודיו להרזייה וחיטוב הגוף, שהעלתה לרשת סרטון שכבר חצה את ה-57 אלף צפיות. בלוק של פרגי, לצלילי U and Dat, מהפנטת שר את הרשת. "לקראת חודש תשיעי בהחלט כבר לא קל לזוז כמו בעבר, אבל כשזה בדם שלך- הגוף זז מעצמו", כתבה בפייסבוק.

הריונית נוספת שמפגינה כישורים מדהימים היא ג'סי דיפיו מטנסי שהגיעה כבר כמעט לחצי מיליון צפיות!

[youtube_embed youtube_id='bPQDnUunwG4']

רק אנחנו מתגעגעות לגלידוניות ומרתון החיים עצמם?

עוד באסיפת הורים

[brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-034' autoplay='0' credit='הילד שלכם קיבל תעודה גרועה? כך תדעו שאתם לא אשמים' kid='1_8lkyuzlu' duration='1929']

מה מרגישים ילדכם בזמן חלוקת תעודות?

כך תשכנעו את הילדים לאכול ירקות

לינה משותפת עם התינוק: בעד או נגד?