התחזית: הפוגה בגשמים ועדיין קר - השלג יישאר עד שבוע הבא

אמנם הסופה "ברברה" עוזבת, אך הקור והשלג יישארו לפחות במהלך הימים הקרובים. ביישובי צפון רמת הגולן מצפים למבקרים רבים, ואתר החרמון ייפתח מחר למבקרים - כל הכרטיסים לסוף השבוע נמכרו

זמן צפייה: 00:20

התחזית: מזג האוויר היום (חמישי) יהיה מעונן חלקים עד מעונן עם טמפרטורות נמוכות, עד אחר הצהריים ייתכנו גשמים מקומיים ואולי עוד שלג ברמת הגולן. מהערב תהיה הפוגה בגשמים, ומחר צפויה עלייה קלה בטמפרטורות אך עדיין יהיה קר יחסית.

בתוך כך, הכניסה לאתר החרמון תיפתח בשישי, ובאתר מצפים לכמה אלפי מבקרים בעוד שהמפלס התחתון כוסה בשני מטרים של שלג, והתנאים ייאפשרו גלישה גם במפלס העליון. הנהלת האתר מדגישה כי הכניסה תתאפשר רק בהזמנת כרטיסים מראש הכרטיסים, והודיעה כי הכרטיסים לשישי אזלו. האתר מבקש ממי שלא קנה כרטיסים לא להגיע למקום.

שלג באתר החרמון, הלילה
שלג באתר החרמון | צילום: אתר החרמון

גם בשבוע הבא אתר החרמון יפתח שעריו למבקרים: "השלג יישאר תקופה ארוכה". כמו כן, לא רק החרמון כי אם כל אזור צפון רמת הגולן מכוסה בשלג, וצפוי למשוך אליו מבקרים רבים בסוף השבוע.

הטמפרטורות המקסימליות החזויות להיום: בצפת - 6 מעלות, חיפה - 13, תל אביב - 15, ירושלים - 8, באר שבע - 12, מצפה רמון - 8, ובאילת - 19 מעלות.