בסוף אוגוסט: גשם חזק בחוף בנתניה | תיעוד

לאחר שאתמול נמדדה כמות גדולה של משקעים בחיפה ובאזור הצפון, גם היום צפוי לרדת גשם והטמפרטורות יירדו. לקראת סוף השבוע צפויה עוד התחממות. צפו: גשם חזק בחוף בנתניה גרם להצפות. העירייה: כמות הגשמים הבלתי צפויים גרמו למים לצאת בנקודות אחדות וגרמו לנזקים קלים, שמתוקנים"

זמן צפייה: 00:13

קיץ מרענן: מזג האוויר היום (שלישי) יוסיף להיות נוח ונעים, עם ירידה בטמפרטורות. בבוקר, קיים סיכוי לגשם מקומי באזור הצפון ואף במרכז. הגשמים בצפון עשויים להיות מלווים בברקים ורעמים. מחר צפויה התחממות, ובסוף השבוע מידות החום יטפסו מעבר לממוצע. הבוקר ירדו גשמים חזקים למשך זמן קצר בנתניה - שגרמו להצפות, ככל הנראה בשל תקלת ניקוז.

מעיריית נתניה נמסר כי היא פועלת "במטרה למנוע מהגעת מי ניקוז לים במהלך הקיץ, עיריית נתניה מבצעת חסימת מעבר של המים לים. כמות הגשמים הבלתי צפויים (באוגוסט) שירדו הבוקר גרמו למים לצאת בנקודות אחדות וגרמו לנזקים קלים, שמתוקנים בשעות אלו".

אתמול, ישראלים רבים מאזור חיפה והכרמל הופתעו לגלות כי החל לרדת לגשם בשיאו של הקיץ. גשם באוגוסט הוא לא תופעה חסרת תקדים, אך בחיפה נמדדה כמות משקעים חריגה - מעל 9 מ"ל. כאמור, גם היום צפוי לרדת גשם באזורים אלה ואף במרכז הארץ, בעיקר בשעות הבוקר.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308281034' autoplay='0' credit='מאור זקרי' desc='נד המים בטירת הכרמל' poster='' kid='1_0g2pedzf' duration='20']

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308281004' autoplay='0' credit='' desc='גשם בכרמל באמצע אוגוסט' poster='' kid='1_r4doz5rd' duration='10']

בנוסף, אתמול נצפה נד מים עולה מן הים בטירת הכרמל. גם זו תופעה שאינה נפוצה בחודש אוגוסט, אך אפשרית. נד הוא סחרור של מים העולה מן הים, שדומה לטורנדו אבל לא עולה מעל החוף. הוא עלול לגרום לנזקים, אבל זה מאוד נדיר.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308281011' autoplay='0' credit='גשמי קיץ בצפון ' desc='' poster='' kid='1_s5yrvaqe' duration='34']

הטמפרטורות המקסימליות החזויות להיום: בצפת - 27 מעלות, חיפה - 30, תל אביב - 30, ירושלים - 28, באר שבע - 32, מצפה רמון - 29, ובאילת - 38 מעלות.