ח"כ סמוטריץ' על פרשת דני כץ: "נעשה פה עוול גדול לנאשמים"

בעקבות הגילויים החדשים בפרשת דני כץ ז"ל, שחשפה התכנית תיק בחקירה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' קורא לפתוח את תיק הרצח מחדש. "אסור לנו לחשוש לגלות כתמים שחורים"

זמן צפייה: 12:25

"לאחר שלמדתי לעומק את הסוגיה השתכנעתי מעל כל ספק שנעשה פה עוול גדול לנאשמים", מסביר ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי בראיון להילה קורח ואברי גלעד מתוך העולם הבוקר. "השוטרים כיסחו לאנשים את הצורה שם בצורה לא חוקית. אני הולך לפנות לחברי הכנסת מכל סיעות הבית, ללא קשר לקואליציה ואופוזיציה ולדרוש לבדוק שוב את פתיחת התיק מחדש, אסור לנו לחשוש לגלות כתמים שחורים", הוסיף.

[brightcove_iframe video_id='news-under-investigation-season-01-articles-ep05-hazaza2' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kqu0yp91' duration='147']

דבריו של ח"כ סמוטריץ' הבוקר (חמישי) מגיעים בעקבות גילויים חדשים ובלעדיים בפרשת דני כץ ז"ל, שנחשפו במהלך צילומי התכנית 'תיק בחקירה'. הערב, בתכנית סיום העונה, רענן קרקליס, ראש המעבדה הניידת של מחוז צפון בזמן הרצח, והיה הראשון שנכנס למערה בה נמצאה גופת הנער דני כץ, מודה בראיון ליוצרי הסדרה לימור פנחסוב ואייל בלחסן, על מניפולציה, כביכול, של השיחזורים שערכו המורשעים ברצח דני כץ. "הוא לא אמר שהוא ראה את המערה, זה פשוט לא נכון", סיפר קרקליס. "זה לחלוטין לא תקין".

הערב בתיק בחקירה: האם פרשת דן למפל היא רצח או קטטה שהסתיימה בטרגדיה?

תיק בחקירה, הערב (חמישי), אחרי החדשות

יוצרי תיק בחקירה מדברים: "צדק עולה פה הרבה מאוד כסף"

צוות החוקרים מדבר: "יש משהו לא בריא במערכת המשפטית"