ימשיכו למכור אותנו, עד שלא נפסיק להילחם בינינו

מכירות סוף העונה החלו, מה מוכרים? אותנו. שי ושרון קוראים לנו להפסיק להילחם בעצמנו, לפני שהמדינה מתפרקת לנו בין הידיים

זמן צפייה: 01:41

הצד של שרון כידון:

אז מתברר שבישראל סוף העונה הגיע מוקדם השנה. ומה מוכרים בדיוק? מוכרים את המדינה. מוכרים את הבריאות, מוכרים את התקשורת, מוכרים את תקציב המדינה. את מה לא ואת מי לא? כולם מוכרים את כולם, כולם קונים מכולם וכולם מוכרים את הכל. אבל את מי מוכרים הכי בזול? נכון, אותנו.

מערכות הצדק ואכיפת החוק שלנו חלשות ופגיעות, ונעדרות אמון הציבור יותר מאי פעם. הציבור שונא את התקשורת כמעט כמו שהוא שונא את החמאס. הפוליטיקאים שלנו משחקים מעל לראש כולנו משחק ציני ואינטרסנטי ומכוער, ואנחנו? אנחנו עושים פוסטים בפייסבוק' מלהגים מילים. בינתיים, הכספים שלנו, כספי המיסים האדירים שגובים מאיתנו, הולכים לטובת תקציבים פרטיים של ח״כים זוטרים, שדורשים אותם, כי הם יכולים. כי אין מי שיגיד ״די!״.

הצד של שי גולדן:

הם מוכרים, כי הם יכולים. הם מוכרים את הבריאות שלנו ואת הכספים הייחודיים שלנו ואת כלי התקשורת שלנו ואת הסיקור התקשורתי ההוגן שמגיע לנו, פשוט כי הם יכולים. כי אנחנו אדישים ומנומנמים ומשחקים לידיהם. כי אנחנו יושבים בבית וכותבים פוסט בפייסבוק וחושבים שזה מזיז למישהו. אז יש לי חדשות לעצמי: שי, הפוסטים שלך בפייסבוק לא מזיזים לאף אחד ולא משפיעים על שום דבר. הם אפילו לא טיפה בים.

עד שלא נפסיק להילחם בינינו, עד שלא ייפסקו מלחמות היהודים אלה באלה, עד שלא נזכור ששמאל וימין אינם אוייבים, עד שלא נפנים שמשחקים בנו ומצפצפים בנו, עד שלא נתאחד כחברה וכשבט לדאוג לאינטרס העליון של כולנו - מדינת ישראל וחוסנה החברתי, המוסרי, הכלכלי, הדמוקרטי, הם ימשיכו. ימשיכו למכור אותנו בזיל הזול. ואנחנו נמשיך לעמוד מנגד, לשנוא אחד את השני, בזמן שהמדינה הזאת מתפרקת לכולנו בין הידיים

שי ושרון כל הפרקים