איפה את, השרה מירי רגב?

ההיסטוריה של גל"צ מלא בשדרים שהתבטאו בצורה פרועה, אבל פרשת חן אלמליח זו הזדמנות פז שהשרה מירי רגב מפספסת

זמן צפייה: 01:51

אני רוצה לדבר על חן אלמליח, השדרנית שהודחה מגל"צ, דווקא איתך, שרת התרבות מירי רגב. את לא רק שרת התרבות, את גם ה-אישה שחרטה על דגלה לשנות את יחסי הכוחות בתרבות הישראלית, ולהכניס ביתר שאת את קולם של המזרחים ושל קבוצות אחרות שהודרו מהמיינסטרים, לטענתך.

אולי פספסת את הסיפור הזה כי את נמצאת במיאמי, השרה רגב, אולי סתם בחרת להתעלם כי זה לא מתאים לאג'נדות אחרות שלך, אבל אתמול הודחה מגלצ שדרנית בשם חן אלמליח. יש לה תוכנית שבועית בגלגלצ, שבה היא משמיעה מוזיקה מזרחית ומוזיקה שחורה, והיא עושה את זה עם הרבה אינטליגנציה ושמחת חיים. כמו שאת אוהבת.

אתמול, בעמוד הפייסבוק שלה, חן אלמליח עשתה טעות. היא כתבה פוסט ממנו אפשר היה להבין, אם לא קראת עד הסוף והסתפקת בכותרות שעשו מזה כלי התקשורת, שהיא תומכת בדריסת השוטר באום אל-חיראן. היא מחקה אותו ופרסמה פוסט חדש, ברור יותר, שבו היא מסבירה את הזדהותה עם מי שמפונה מביתו על ידי הממסד. זה היה מאוחר מדי. מפקד גל"צ, ירון דקל, פיטר אותה בציוץ בטוויטר.

הפוסט שכתבה אלמליח
הפוסט שכתבה אלמליח

 

ההיסטוריה של תחנת הרדיו הצבאית מלאה בשדרים שהתבטאו בצורה פרועה מעל גלי האתר ומחוץ להם. רק לאחרונה השווה אראל סג"ל את סגן הרמטכ"ל לסגן מפקד הוורמאכט. הוא, כמו אחרים, לא איבד כתוצאה מכך את מקומו בתחנה. גם גידי אורשר, שהתבטא בגזענות מחפירה בעמוד הפייסבוק שלו, הושעה והוחזר לתפקידו. את זה את בטח זוכרת.

post3

 

ואני רוצה לשאול אותך, השרה רגב, אם יכול להיות שחן אלמליח פוטרה בגלל שהיה נוח לפטר אותה? בגלל שהיא אישה, בגלל שהיא מזרחית, בגלל שהיא מייצרת את החיבור המתריס בין תרבות שחורה ומחאה חברתית? קראת בכלל את הפוסטים שלה מההתחלה ועד הסוף? אם לא, קבלי עצה ממני, בחינם, אין כסף: זו ההזדמנות שלך לזרוח. למען התרבות המזרחית, למען חלשים ולמען מי שנלחם עבורם. אז איפה את?

שיחת היום כל הקטעים