"השעמום מרעיב": כך ירדה דליה 32 ק"ג בתקופת הקורונה

היא הגיעה למשקל שיא של 107 ק"ג וברגע שהבינה שזה מסכן את בריאותה, החליטה לשנות את חייה מהקצה אל הקצה. דליה לי שטורך מסכמת תקופה

זמן צפייה: 08:22

אפילו השעמום בימים הקורונה לא מנעו מדליה לי שטורך, שחקנית בת 28 מתל אביב, לרדת במשקל. "בינואר 2019 הגעתי למשקל של מעל 100 ק"ג והייתי תמיד באהבה גדולה עם עצמי ובעלת ביטחון עצמי, גם הצגת היחיד שלי מתעסקת בזה", היא מספרת. "העניין הוא שפשוט הייתי אחרי פרידה מאוד קשה ואכלתי את עצמי. עשיתי סטנדאפ על זה וראיתי את עצמי וראיתי שאני לא מזהה את עצמי. עשיתי בדיקות רפואיות וראיתי שבגיל 27 אני עומדת מול סכרת ולחץ דם גבוה. החלטתי ללכת ל'טוני פיט' שם התאימו לי תפריט ותכנית אימונים ויצאתי לדרך. הוכחתי לעצמי שאני יכולה ונכנסתי לראבק שהבנתי שיש כאן משהו גדול יותר. זה לא עניין של מידות אלא עניין של בריאות נטו, אני רוצה להיות אמא מתישהו בחיים שלי, הגוף שלי זה הכל שלי ואני רוצה להיות בריאה".

עוד בנושא:

המהפך של רנה: עברה ניתוח לשינוי מין והשילה 30 קילו ממשקלה

השילה 50 ק"ג ממשקלה והפכה למאמנת כושר וריצה

איך היה התהליך?

"ההתחלה הייתה מאוד קשה. לוקח לגוף 21 יום כדי לסגל הרגלים חדשים. זה היה מאוד קשה שהערב הראשון שיצאתי עם חברה רצינו לאכול והיא פשוט הזמינה טורטיה והזמנתי לי סלט עם רוטב בצד והתחלתי לבכות שזה החיים שלי, אבל זה היה תסכול רגעי והתנקות מכל האוכל והסוכר. גם אחרי שרזיתי את 17 הקילו שלי היה לי משבר והרגיש לי שאולי די, ואז אמרתי לעצמי שבא לי להמשיך ברוטינה שסיגלתי לעצמי".

היום את מרגישה שונה?

"לקח לי זמן לאהוב את עצמי כמו שאני היום, כולם חושבים שברגע שאת מרזה אז החיים שלך משתנים אבל זה לא באמת ככה. הביטחון והאהבה העצמית נבנים בלי קשה למראה החיצוני לפחות מבחינתי".

והיום את מרגישה שהגעת ליעד?

"הגעתי לסוג של יעד שהצבתי לעצמי, פשוט רציתי להראות חטובה ובריאה וזה מה שיפה לי. אני מתאמנת 4 פעמים בשבוע".

ואיך שרדת את תקופת הקורונה?

"זו הייתה תקופה קשה, כי השעמום הוא מרעיב. אכלתי כמו כולם והיו לי נפילות אבל התאמנתי כמעט כל יום בבית וניסיתי לשמור על איזון כלשהו".