הערב: סודות ה"לואו קוסט" - האם הטיסות אכן משתלמות?

בנתב"ג נפתח טרמינל ייעודי לטיסות לואו קוסט מה שהקפיץ את הטיסות בכמעט 40 אחוז. אך האם הטיסות הללו אכן משתלמות? הערב אחרי החדשות

זמן צפייה: 01:04

מודל הלואו קוסט השתלט על עולם התעופה בשנים האחרונות ושינה אותו ללא היכר. היום בעלות של כמה עשרות דולרים בודדים אנחנו יכולים לבקר ביעדים שפעם יכולנו רק לחלום להגיע אליהם. חברות התעופה מציעות בשנים האחרונות טיסות במחיר אטרקטיבי - אבל לא פעם זה בא על חשבון דברים אחרים, כמו שירות ונוחות.

אולי יעניין אתכם:

פחות מ-650 דולר ואתם על החוף בתאילנד: הטיסות והדילים הכי זולים

לטוס לאילת ב-39 שקל: איפה יש עדיין מקומות לחופשה וכמה זה יעלה לכם?

199 יורו כולל טיסות ומלון בכרתים: דילים זולים ברגע האחרון

טיסת לואו־קוסט זולה משמעותית רק אם מזמינים כמה חודשים מראש. הרעיון קובע כי ככל שמועד הטיסה מתקרב, מחיר הכרטיס עולה. המחירים הנמוכים באמת של טיסות לואו־קוסט מוצעים לרוב כחצי שנה מראש, וההערכות הן כי רק כ–20% מהמושבים בטיסות מוצעים במחירים ההתחלתיים.

[brightcove_iframe video_id='news-haolam-haboker-season-01-clips-170817-part-07' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_dh10scd5' duration='355'']

כשמזמינים טיסת לואו קוסט, בעצם משלמים עבור הטיסה בלבד ועבור שאר השירותים תצטרכו להוסיף תשלום. המודל הזה מוזיל בהמון את עלות כרטיס הטיסה, יכול להיות בחצי מהמחיר של טיסה רגילה ואפילו יותר.

מטוס, טיסה, נוסעים, חופשה. ''מחווה של רצון טוב''. הנחיות חדשות לישראלים שנוסעים לארה''ב. לא יתאפשר להעלות מחשבים לטיסות מישראל?
צילום: kasto/123RF

הערב, אחרי החדשות, לי אברמוביץ', כתבת הצרכנות והתיירות של חדשות 2, בודקת את הסודות מאחורי התעשייה שהשתלטה על השמים

סודות ה"לואו קוסט", הערב אחרי החדשות

תחקיר הסושי הגדול: לי אברמוביץ בתחקיר מקיף על תעשיית הסושי והאוכל היפני בישראל