הקיץ כבר כאן: האפליקציות שיזכירו לכם שאתם לא לבד ברכב

אספנו עבורכם מספר אפליקציות נחוצות מאוד כדי לעזור לשמור על הילדים של כולנו. הפיצו בין קרוביכם ועזרו לנו להגביר את המודעות

זמן צפייה: 03:53

מזג האוויר החם שכבר עוטף את ישראל מביא עמו עוד תופעה מוכרת והרבה פחות נעימה – השכחה של תינוקות ופעוטות במכוניות. כחלק מקמפיין 'ילדים עוברים את הקיץ בשלום' של רשת דיגיטל, אספנו עבורכם מספר אפליקציות נחוצות מאוד כדי לעזור לשמור על הילדים של כולנו. הפיצו בין קרוביכם ועזרו לנו להגביר את המודעות.

 

1

WAZE - כנראה שהפיצ'ר של WAZE שנקרא baby on board יהפוך לשימושי ביותר בקרב הורים עם רישיון רכב, וזאת מהסיבה הפשוטה שהאפליקציה גם כך מותקנת על מרבית הסמארטפונים בארץ. הפעלת הפיצ'ר נוחה ביותר, ונדרשות רק מספר פעולות פשוטות:

נכנסים ל-WAZE שלי

  1. הגדרות
  2. כללי
  3. תזכורת ילד ברכב
  4. לוחצים על אפשר תזכורות (למשקיעים ניתן להוסיף הודעה אישית לתזכורת)

מעתה, כשתגיעו ליעד - האפליקציה תזכיר לכם לבדוק אם לא שכחתם מישהו ברכב. זמין לאנדרואיד ול-i.o.s

 

33

MOM I AM HERE - אפליקציה שזמינה רק לסמארטפונים מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד, האפליקציה אינה חינמית ועולה 3.80 ש"ח להורדה. מרגע שהורדתם והתקנתם את האפליקציה, התפעול שלה פשוט למדי, ומותאם במיוחד ללו"ז קבוע. כלומר, אם בכל יום אתם יוצאים לעבודה ב7 וחצי ובדרך עוצרים בגן (לדוגמא בעשרה ל-8) להוריד את הילד, האפליקציה תשלח לכם תזכורת שלא תפסיק לצלצל עד שתאשרו כי אכן הילד כבר לא ברכב. אם לאחר מספר הדקות שהגדרתם עדיין לא ביטלתם את התזכורת שנשלחה, האפליקציה תשלח אוטומטית הודעות לעד ארבעה אנשי קשר שתבחרו, בכדי שגם הם יוכלו לבדוק אתכם שאכן הורדתם את הילד. מפתחי האפליקציה הודיעו כי הם עובדים על שליחת הודעה אוטומטית גם לגורמי רפואה ובטחון בעתיד, במקרה הצורך. היתרון המרכזי של האפליקציה על גבי המתחרים היא שרשרת האנשים שיכולים למנוע אסון במקרה של שכחה.

 

prca

PRECIOUS CARGO - אפליקציה מבוססת bluetooth וזמינה למכשירים עם מערכת הפעלה אנדרואיד. האפליקציה נדלקת אוטומטית כאשר היא מזהה שהסמארטפון מחובר ב-BT למערכת המדיה ברכב, היא שואלת האם אתם לבד ברכב או שילדיכם אתכם. לאחר מכן, בכל פעם שחיבור ה-BT בין הרכב לסמארטפון ינותק - האפליקציה תתריע ותזכיר לא לצאת מהרכב ללא הילדים.

 

bbre

BABY REMINDER - אפליקציה מבוססת GPS וזמינה למכשירים עם מערכת הפעלה i.o.s. האפליקציה היא ללא תשלום והיא מזהה הפסקה בנסיעה לפי זמן הפסקה שתבחרו מראש (שלא תופעל בכל רמזור). לאחר מכן היא שולחת התראות קוליות ורוטטות, שייפסקו רק לאחר שההורה יבטלן.

 

666

הילד שלי באוטו - אפליקציה ישראלית וחינמית, המתאימה לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד. האפליקציה מתיימרת להיות מעט חכמה משאר המתחרים בכך שהיא מנתחת את פעילות המשתמש במכשיר וכך להבין האם הוא בנסיעה או שמא עזב את הרכב. השיטות בהן האפליקציה משתמשת היא מיקום GPS, סטטוס טעינת המכשיר, ניסיון לזיהוי הפעילות הנוכחית - ושילוב של פרמטרים אלו בכדי להבין האם עזבתם את רכבכם. במידה והאפליקציה זיהתה כי אכן עזבתם את הרכב, היא שולחת תזכורת למכשיר ומבקשת לבדוק האם נשאר מישהו ברכב.

 

kidsincar2
*כלל האפליקציות אינן מהוות תחליף לאחריות האישית לשמירה על בטחון ילדיך, והן מתפקדות אך ורק ככלי עזר.