תחת אבטחה כבדה: משפטו של טראמפ באטלנטה מתנהל בשידור חי

בבית המשפט נערכים לאפשרות של מהומות, כאשר נשיא ארצות הברית לשעבר עומד לדין בגין הטיית הבחירות לנשיאות. בינתיים, סקר של CNN מראה את חוסר שביעות הרצון של האמריקנים מהנשיא ביידן, כאשר קשה לומר מי ינצח בקרב בינו לבין המועמד שתבחר המפלגה הרפובליקנית

זמן צפייה: 01:34

אתמול החל משפטו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ בעניין הטיית הבחירות באטלנטה שבארצות הברית, ובאופן חריג בהקשר שלו אושר להכניס פנימה מצלמות בשידור חי. בבית המשפט ניצבת אבטחה כבדה מחשש למהומות.

בכל הנוגע לטראמפ ולאישומים נגדו יש מערכת אחת שמשתמשת בכל הקלפים נגדו כנאשם - בית המשפט באטלנטה, אותה העיר שממנה יצאה תמונת המעצר ההיסטורית שלו. עד היום ביתר כתבי האישום נגדו השופטים לא אפשרו שידור חי אך הפעם העניין שונה. התביעה מתכוונת להביא לא פחות מ-150 עדים ומטרתה העיקרית היא לסיים את התהליך תוך ארבעה חודשים.

Whatsapp Image 2023 07 17 At 1
נשיא ארה''ב ג'ו ביידן (ארכיון) | צילום: רויטרס

בינתיים, סקר חדש של רשת CNN מראה את חוסר שביעות הרצון של רוב האמריקאים מהנשיא ג'ו ביידן והחשש מגילו (80). כאשר בודקים מה הסיכויים שלו מול המועמדים הרפובליקנים המובילים כרגע קשה לנבא מי ינצח בינו לבין מועמד רפובליקני. בנוסף, יש מועמדת רפובליקנית אחת מפתיעה שעוקפת אותו בסקר באופן מובהק, והיא ניקי היילי, אך כרגע מי שמוביל במירוץ הרפובליקני הוא טראמפ שעדיין ממתין להכרעה בעניינו בבית המשפט.