אחיה של העיתונאית שנהרגה: "מצפים לחקירה בינלאומית שקופה"

טוני אבו עאקלה, קרוב המשפחה היחידי של שירין אבו עאקלה, עיתונאית אל-ג'זירה שנהרגה בג'נין, אמר בראיון בלעדי לחדשות 13 כיצד גילה על מותה: "הייתה לי תחושה רעה מאוד. ניסיתי להתקשר והיא לא ענתה. לאחר מכן הבנתי שהיא נהרגה". לדבריו, "צה"ל והרשות הפלסטינית עדכנו אותי בפרטים בסיסיים על נסיבות המוות"

זמן צפייה: 03:01

טוני אבו עאקלה, קרוב המשפחה היחידי של שירין אבו עאקלה, עיתונאית אל-ג'זירה שנהרגה אתמול (רביעי) בג'נין, אמר הערב בריאיון בלעדי לחדשות 13 כי הוא גילה על דבר מותה בעודו שוהה בארצות הברית. "שמעתי על כך דרך כלי התקשורת", הוא סיפר - והוסיף כי קרוביה "מצפים לחקירה בינלאומית שקופה".

שירין לא הייתה נשואה ולא היו לה ילדים. עם היוודע דבר הטרגדיה, עלה אחיה הטיסה הראשונה לישראל והגיע לבית המשפחה שבבית חנינא, בצפון ירושלים, כשהוא עדיין לא יודע כיצד היא מצאה את מותה. "ראיתי את התקרית בחדשות והייתה לי תחושה רעה מאוד", הוא אמר בכאב. "ניסיתי להתקשר והיא לא ענתה. שלחתי לה הודעות וכתבתי ששמעתי דיווחים על כך שהיא נורתה ומאושפזת, עד שגיליתי שהיא מתה".

אבו עאקלה אחיה של העיתונאית שירין
אבו עאקלה אחיה של העיתונאית שירין

"צה"ל והרשות הפלסטינית עדכנו אותי בפרטים בסיסיים על נסיבות מותה של שירין", הדגיש. "כמעט הכול ידוע לנו, ואפילו צה"ל שלח דיווחים לגבי מה שקרה - שהיו חיילים ישראלים שירו באותו זמן, ושהיא נפגעה". בינתיים, ברמאללה נערך היום טקס האשכבה, והמשטרה החלה במעצרים של צעירים שתלו דגלי פלסטין בבית חנינא. טקס הקבורה של שירין צפוי להתקיים מחר במזרח ירושלים.