"החליפו רשמים על ניהול קואליציות": בנט נפגש עם מנהיגי העולם

רה"מ שוחח עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון באירוע קבלת הפנים של ועידת האקלים שערך הנסיך צ'ארלס. בנוסף הוא שוחח עם אנגלה מרקל, הנסיך ויליאם וקייט מידלטון

נפתלי בנט, ג'ו ביידן ובוריס ג'ונסון בוועידת האקלים בגלאזגו | צילום: AFP

ראש הממשלה נפתלי בנט, שנאם הערב (שני) בוועידת האקלים של האו"ם בגלאזגו, נפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, לצד שורת מנהיגים נוספים, באירוע קבלת הפנים של הוועידה, שערך יורש העצר הבריטי ונסיך ויילס, הנסיך צ׳ארלס.

גורם בפמליית ראש הממשלה סיפר כי בנט דן עם ביידן ועם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון על האפשרויות המעשיות להצלחה במאבק העולמי נגד איום האקלים. השניים אף התעניינו ביציבות הפוליטית בישראל, ובשיחה המשולשת החליפו המנהיגים רשמים על ניהול קואליציות מורכבות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סער לא עובר אחוז חסימה, מיכאלי מתחזקת: סקר חדשות 13

בנט בוועידת האקלים: "קורא להשיק סטארט-אפים לפתרון המשבר"

הקרב על איתן בירן: הסב שמואל פלג הגיש ערעור לבית המשפט

רה''מ בנט והנסיך צ'ארלס בוועידת האקלים בגלאזגו
רה''מ בנט והנסיך צ'ארלס בוועידת האקלים בגלאזגו

בנוסף שוחח עם בנט עם ג'ונסון על התקרית שאירעה מוקדם היום עם שרת האנרגיה, קארין אלהרר, שלא יכולה הייתה להשתתף בוועידה בשל בעיית נגישות, וסוכם כי השרה תגיע מחר עם בנט למתחם הוועידה ותשתתף בפגישת בנט-ג׳ונסון.

רה''מ בנט ואנגלה מרקל בוועידת האקלים בגלאזגו
רה''מ בנט ואנגלה מרקל בוועידת האקלים בגלאזגו

בנט גם שוחח עם הנסיך ויליאם והדוכסית קייט מידלטון, על דרכים לרתימת בני נוער וצעירים לטובת המאמץ בנושא האקלים. גם עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל שוחח בנט ארוכות, בהמשך לביקורה האחרון בארץ ולשתי פגישות קצרות שניהלו היום במתחם המנהיגים.

רה''מ בנט וקייט מידלטון בוועידת האקלים בגלאזגו
רה''מ בנט וקייט מידלטון בוועידת האקלים בגלאזגו