הותר לפרסום: רס"ל במיל' אורי יעיש נהרג בפיגוע בצומת ראם

רב-סמל במיל' אורי יעיש, בן 27 ממודיעין, נהרג בפיגוע בצומת ראם אתמול, שבו נרצח ישי גרטנר (23) ממודיעין עילית. נער בן 16 נפצע קשה מאוד. כמו כן, שני לוחמים במגלן נפצעו קשה בהיתקלויות עם מחבלים בדרום רצועת עזה

זמן צפייה: 00:52

דובר צה"ל התיר הערב (שבת) לפרסום כי רב-סמל במיל' אורי יעיש, בן 27 ממודיעין, חייל בפלס" ם 8119, חטיבת ירושלים (16), נהרג בפיגוע בצומת ראם אתמול. בפיגוע נרצח גם ישי גרטנר (23) ממודיעין עילית ושלושה נפצעו - בהם נער בן 16, שנפצע קשה מאוד. הנער מאושפז כשהוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים שניידר. כמו כן, שני לוחמים במגלן נפצעו קשה בהיתקלויות עם מחבלים בדרום רצועת עזה.

המחבל, תושב מחנה הפליטים שועפאט שבמזרח ירושלים, כבן 40, הגיע למקום ברכב, פתח באש - ונוטרל על-ידי קצין במילואים. הקצין שחזר: "הייתי בצד השני של הכביש, ראיתי את המחבל יורה, הבנתי שזה פיגוע, יריתי לעבר המחבל וצמצמתי לעבר המחבל וחיסלתי אותו".

ישי גרטנר שנרצח בפיגוע בצומת ראם
ישי גרטנר
זירת הפיגוע בצומת ראם
זירת הפיגוע בצומת ראם | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הלוויתו של רס"ל יעיש תתקיים הלילה בשעה 23 בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין. ראש העיר חיים ביבס כתב: "עם צאת השבת התבשרנו בהודעה הקשה על רציחתו של רס"ל אורי יעיש, תושב העיר, שנרצח בפיגוע הנתעב, שהתרחש אתמול בצומת ראם. אורי, בן 27, גדל בעיר והתחנך בבית הספר יחד ושירת במילואים בגדוד חי״ר 8119. בשמי ובשם כל תושבי מודיעין מכבים רעות אני שולח תנחומים להוריו של אורי ומשתתף בצערה הכבד של המשפחה".