הילדה שאיבדה את אביה ב-1973 פגשה את הלוחם שראה אותו אחרון

שרון וגנר, שאביה דני נהרג במלחמת יום הכיפורים, חיפשה בחלוף השנים מידע על רגעיו האחרונים. דני בן מנחם, שנכח באותו הקרב בסיני, מצא אותה וסיפר לה: "הפגז פגע ברכב - והרשף חיסל את כולם"

זמן צפייה: 04:02

דני וגנר, אביה של שרון וגנר, נהרג ביום החמישי של מלחמת יום הכיפורים ומאז היא מנסה למצוא מידע על רגעיו האחרונים: "אני יודעת פרטים טכניים באופן כללי, אבל ממש אנשים שהיו איתו שם, אף פעם לא יצא לי לפגוש", אמרה.

בחלוף השנים ליקטה שרון סיפורים אודות אביה. היא הצטרפה לקבוצה של יתומי ויתומות צה"ל ופרסמה הודעה אודות אביה דני. היא חיפשה אנשים שמכירים את אביה, ויכולים לשפוך אור על האירוע הקשה שבו איבד חייו. באותה הקבוצה הגיב להודעתה דני בן מנחם, שכתב לה שהיה שם כשאביה נהרג. "זה ממש מרגש אותי. זה נותן לי את המקום שרציתי להגיע אליו, יש לי איזה צורך נורא חזק לדעת מה קרה בסוף", אמרה בדמעות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מטפלת שהואשמה בהתעללות בתינוק הותקפה מחוץ לבית המשפט • תיעוד

"ניו יורק של התקופה": עיר בת 5,000 שנה נחשפה בישראל • צפו

בעקבות "הדבקה מכוונת באיידס": הפגנות ענק נגד המשטר באיראן

שרון ודני וגנר, שנהרג במלחמת יום כיפור
שרון ודני וגנר, שנהרג במלחמת יום כיפור | צילום: חדשות 13

בן מנחם, היום מורה לרכיבה על אופניים בן 77, היה שם באותו היום בסיני. הוא נענה לבקשתה של שרון, ופגש אותה - על מנת לספר לה על רגעיו האחרונים של אביה המנוח. "פרצנו בשורה והתחלנו לנוע, ואז גילינו את המצרים", אמר. "התחלנו לירות עליהם אש תופת. הורדנו להם, אני מעריך, 50 איש".

בשלב מסויים נורה אר-פי-ג'י על הזחל"ם הראשון. "הפגז פגע במכסה של הנהג, וכל הרשף נכנס פנימה וחיסל את כולם", אמר. "אחרי 20 דקות הגיע כבר הליקופטר", הוסיף. "זה מחשבות שהעסיקו אותי הרבה שנים והייתי חולמת על זה בלילות", אמרה שרון.