בפעם השנייה ביממה: דיווחים על תקיפה נוספת בגבול עיראק-סוריה

כלי התקשורת הזרים מדווחים על תקיפה נוספת של חיל האוויר הישראלי על שיירת משאיות אמל"ח איראניות נוספת בגבול עיראק-סוריה, זאת בעקבות דיווח דומה שהתקבל בבוקר על תקיפה 25 משאיות מצוידות בנשק ששייכות לארגון הטרור חיזבאללה

זמן צפייה: 05:16

כלי התקשורת הזרים מדווחים בשעה זו (שני) על תקיפה נוספת של חיל האוויר הישראלי על שיירת משאיות אמל"ח איראניות נוספת בגבול עיראק-סוריה. זוהי התקיפה השנייה עליה מדווח היום, כאשר במהלך הלילה דיווחו בסוריה ובעיראק מדווחים כי ישראל תקפה שיירה של 25 משאיות אמל"ח ששייכות לארגון הטרור חיזבאללה, וחצו את הגבול מעיראק לסוריה. ברשת אל-ערביה דיווחו הבוקר על שבעה הרוגים בהתקפה.

על פי הדיווחים, כלי הטיס שתקפו ביצעו ירי אזהרה על מנת לאפשר לנהגי המשאיות להימלט מהמקום, טרם תקפו אותן. רשת אל-ערביה טענה כי מעבר אל-קאים בין גבול סוריה לעיראק נשלט באופן מעשי על ידי מיליציות איראניות.

התקיפות בסוריה
תקיפה בסוריה (ארכיון)

לפי הערכות, איראן מעבירה לעיתים קרובות אספקת נשק לחיזבאללה, בעזרת שיירות שעוברות בין עיראק לסוריה. קטעים וידאו שאמינותם טרם אומתה, מראים כי במקום פרצה שריפה בעקבות התקיפה. בתוך כך, כלי תקשורת בעיראק מדווחים כי מזל"ט נפל על מתחם מגורים מצפון לכירכוכ, מבלי לגרום נזק. על פי חלק מהדיווחים מדובר במזל"ט ריגול מסוג "FIX WING".