"נחזיר את צה"ל לאחור": חיזבאללה ממשיך לאיים על ישראל

בארגון הטרור השיעי ממשיכים לשגר איומים כלפי ישראל, ברקע המתיחות בין ישראל ללבנון. בכיר בארגון אמר כי "חיזבאללה יכול להחזיר את צה"ל שנים אחורה, כפי שעשה ב-2006". הארגון חשף לראשונה תיעוד של טילים חודרי שריון - שבהם הוא טוען שיעשה שימוש במקרה של עימות מול ישראל

זמן צפייה: 00:58

נמשכת המתיחות בין ישראל לחיזבאללה, ובסוף השבוע, במסגרת יום חגיגות ה"ניצחון האלוהי מ-2006", חשף לראשונה ארגונו של חסן נסראללה טילים חודרי שריון, שבהם, לטענתו, ישתמש בעימות הבא מול ישראל.

"בכיר מבצעי" בחיזבאללה, שהתראיין כשפניו מטושטשים, הגיב על דבריו של שר הביטחון יואב גלנט, שאמר כי "צה"ל יחזיר את לבנון לתקופת האבן" והדגיש כי "חיזבאללה נכון לעימות ויוכל להחזיר את צה"ל לאחור", כפי שנעשה לטענתו ב-2006.

האוהל שחיזבאללה הציב בשטח ישראל הר דב
האוהל שחיזבאללה הציב בשטח ישראל | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

כזכור, לאחרונה פורסם תיעוד של כתב ערוץ הטלוויזיה "אל מנאר" של הרמטכ"ל הרצי הלוי שסייר בגבול הצפוני. לתיעוד התווסף הכיתוב "רואים אותך". בנאום שנשא חסן נסראללה מהבונקר שבו הוא מסתתר  הוא אמר: "ישראל עדיין כובשת שטחים בתוך לבנון - לא נהסס לפעול מולה".

הרמטכ''ל הרצי הלוי בגבול הצפון
הרמטכ''ל הרצי הלוי בגבול הצפון | צילום: דובר צה''ל

הפעולה הבוטה ביותר שבוצעה לאחרונה בעימות השקט בין הצדדים, היא הצבתם של שני אוהלים בתוך שטח ישראל מול מוצב הר דב. נכון להיום אחד מהם פורק, אך השני נותר כביכול כעמדת חיזבאללה בתוך שטח ישראל.