נעצרו המחבלים החשודים בפיגוע שבו נפל סמ"ר עידו ברוך

המחבלים, עובכאמל גורי ואסאמה טוויל, תושבי שכם, נעצרו בפעילות של צה"ל, שב"כ ומג"ב: "בוצעו חילופי אש בין כוחותינו למבוקשים וכתוצאה מכך נפצעו שני המבוקשים, שמיד לאחר מכן נתפסו על ידי הכוחות". עינב, אמו של עידו, אמרה לחדשות 13: "סגירת מעגל, נעשה צדק"

זמן צפייה: 00:57

הותר לפרסום: כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו בלילה (בין ראשון לשני) את המחבלים החשודים בביצוע פיגוע הירי בו נפל סמל-ראשון עידו ברוך באוקטובר אשתקד ליד שבי שומרון. ראש תת-מרחב שומרון בשב"כ הודיע למשפחת ברוך שהרוצחים של יקירם המנוח נתפסו.

המחבלים, עובכאמל גורי ואסאמה טוויל, תושבי שכם, חשודים בביצוע הפיגוע בו נפל סמל-ראשון ברוך. יחד איתם נעצרו שלושה חשודים נוספים. "מאז הפיגוע בוצע ריכוז מאמץ מודיעיני ומבצעי ובמהלך הימים האחרונים אותרה על-ידי שב"כ דירת מסתור שבה שהו המבוקשים", נמסר.

"במהלך ניסיון מעצר החשודים הלילה, בוצעו חילופי אש בין כוחותינו למבוקשים וכתוצאה מכך נפצעו שני המבוקשים, שמיד לאחר מכן נתפסו על ידי הכוחות. בסריקות במבנה הוחרמו שני כלי נשק מסוג M-16, שעל פי החשד שימשו את המחבלים. החשודים הועברו לחקירת שב"כ, אין נפגעים לכוחותינו".

סמ''ר עידו ברוך שנהרג בפיגוע הירי סמוך לשבי שומרון
סמ''ר עידו ברוך שנהרג בפיגוע הירי סמוך לשבי שומרון | צילום: דובר צה''ל

סמ"ר עידו ברוך, לוחם בסיירת גבעתי בן 21 מגדרה, נורה למוות כאמור בפיגוע הרצחני. הוא נורה מרכב חולף ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

עינב ברוך, אמו של עידו ז"ל, אמרה הבוקר לחדשות 13: "העירו אותי ב-03:00 והודיעו לי שתפסו את המחבלים והם פצועים. זה שימח אותנו והרגשנו סוג של סגירת מעגל. לא היה לנו ספק שצה"ל יעשה ככל יכולתו - גם אם זה ייקח זמן. זה לא מנחם בכלל, אבל זה נותן שקט שהמחבלים לא מסתובבים בשקט. נעשה איזשהו צדק". היא אמרה כי בסוף השבוע ציינו ארבעה חודשים לנפילתו.