בחשד שתכננו לבצע פיגוע: שני נערים מאום אל-פחם נעצרו בת"א

הנערים, בני 14, נעצרו בסמוך לתחנת הרכבת סבידור מרכז עם סכינים בתיקי בית הספר שלהם, ומהחקירה עלה כי הם תכננו לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים. היום הוגשה נגדם הצהרת תובע בחשד לניסיון רצח בנסיבות של טרור

זמן צפייה: 01:22

שני נערים בני 14 מאום אל-פחם נעצרו לפני כעשרה ימים בתל אביב בחשד שתכננו לבצע פיגוע דקירה, כך הותר היום (שני) לפרסום. שוטרים שהבחינו בהם הולכים בצורה חשודה בפינת הרחובות דרך נמיר ופרשת דרכים בעיר, סמוך לתחנת הרכבת סבידור מרכז, ניגשו אליהם וערכו בהם חיפוש, אז אותרו על גופם שני סכינים והם הועברו לחקירה.

מהחקירה עלה כי השניים יצאו מביתם ב-2 בנובמבר עם תיקי בית ספר בבוקר האירוע ועלו על אוטובוס לכיוון תל אביב, כאשר כל אחד מהם מחזיק בתיקו סכין, במטרה לכאורה לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים. השניים ירדו מהאוטובוס באזור דרך נמיר והלכו רגלית לקרבת מקום, הניחו את תיקי ביה"ס בצד, עזבו את המקום ולאחר מכן חזרו לתיקים והתחמשו בסכינים שהוציאו מתוך התיקים, תוך שהם מסליקים את הסכינים על גופם.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2311131620' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='תיעוד החשודים ומעצרם' poster='' kid='1_foi55krf' duration='57']

הסכינים שנתפסו בתל אביב אצל הנערים מאום אל-פחם
הסכינים שנתפסו | צילום: דוברת המשטרה

לאחר שנעצרו הועברו השניים לחקירה בימ"ר תל אביב, ובשיתוף השב"כ הוטל על החקירה צו איסור פרסום, עד שהיום הוגשה נגדם הצהרת תובע בחשד לניסיון רצח בנסיבות של טרור. בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום חמור.