הנהג שנפצע בפיגוע עדיין במצב קשה: "התושייה שלו לא הפתיעה"

בבית החולים רמב"ם בחיפה עדיין מורדם ומונשם לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע הירי בבקעה. משפחתו מספרת כי צפויה לו דרך ארוכה בשל פציעותיו, אך משבחים את הסיוע שהעניק על אף שנפצע: "כל היריות היו לכיוונו"

לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעה
לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעה | צילום: באדיבות המשפחה

בבית החולים רמב"ם בחיפה עדיין מונשם ומורדם גם בצהריים (שני) לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע קשה בפיגוע הירי בבקעת הירדן שבו נפצעו גם חיילים. חייל אחד עדיין מאושפז במצב בינוני ושניים במצב קל.

לצידו של מורלי נמצאות בין היתר בת זוגו שירי פאר ובתו אור. "הגענו לבית החולים ולאט לאט הבנו שזה די נס מה שקרה", היא מספרת לחדשות 13. "כל היריות היו לכיוונו ובמקומות החשובים של הגוף הוא לא נפגע. הוא נפגע בפה ובלסת, הפגיעות חמורות ויהיה לו קשה להתאושש מזה, אבל יהיה טוב".

על הרגע שבו קיבלה את הטלפון שבישר לה כי אביה נפצע בפיגוע היא סיפרה: "זה הזוי איך זה יכול לפגוש את כולנו. אנחנו צריכים לרצות בשלום עם שכנינו. זה מה שאני מאמינה בו ומקווה שלא יקרו דברים כאלה יותר".

לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעה, עם בת זוגו שירי פאר
לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעה, עם בת זוגו שירי פאר | צילום: באדיבות המשפחה

לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעה, לצד האופנוע שהפך לתחביב
לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעה, לצד האופנוע שהפך לתחביב | צילום: באדיבות המשפחה

מורלי הוא נהג ותיק וחובב אופנועים. "הוא נהג בכל כלי רכב אפשרי ומכיר היטב את הכביש", היא מספרת. "הוא עצר בצד הדרך כשהוא ראה שהמחבלים החלו לעקוף אותו. הוא ישר התקשר למשטרה ולא ברור איך הוא הצליח לדבר עם המשטרה כשהוא כבר נפגע מהירי".

לסיכום היא אומרת כי "יש כמובן פחד, אבל הרופאים אמרו שצריך לתת לו לנוח. הרצון שלנו שהוא יקום ויספר מה קרה. הרופאים אמרו שזה יכול לקחת כמה ימים עד שהוא יתעורר. כמה שיותר שהוא ינוח, יהיה יותר טוב".

שירי פאר, בת זוגו של לורן, נסעה איתו לא פעם לטיולי אופנועים. אתמול היא עשתה את הדרך מכפר סבא לבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שקיבלה את הבשורה על פציעתו בפיגוע. "זו הייתה דרך שלא נגמרה. זה לא פשוט לראות אותו מצב שהוא מורדם ומונשם. אנחנו מתפללים לטוב", היא אומרת.

לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעה, עם בת זוגו שירי פאר
לורן מורלי, נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעה, עם בת זוגו שירי פאר | צילום: באדיבות המשפחה

על הסיוע שהעניק לחיילים היא אמרה לחדשות 13: "העובדה שהוא עזר תוך כדי שהוא פצוע – זה לורן. הוא אדם שקול. התושייה שלו לא הפתיעה אותי. צפויה לו עוד דרך ארוכה בשל הפציעות שלו בפנים".