עם תינוק בן חודש וחצי ברכב: פצועה בינוני בפיגוע ירי בבנימין

צעירה בת 27 נפצעה קל מאש שנפתחה לעבר הרכב שבו נסעה סמוך ליישוב עטרת שבבנימין. ברכב היו גם גבר ותינוק בן כחודש וחצי - שלא נפגעו. המחבלים נמלטו מהמקום, ככל הנראה לאזור רמאללה, וכוחות עורכים אחריהם סריקות. אב המשפחה יצא לאפטר מהמילואים - וירה לעבר המחבל

זמן צפייה: 02:14

פיגוע ירי בבנימין: אש נפתחה הבוקר (שני) לעבר רכב סמוך ליישוב עטרת. בת 27 נפצעה באורח בינוני, בעלה, שיצא לאפטר מהמילואים, ירה לעבר המחבל בשעה שברכב היה גם בנם, תינוק בן כחודש וחצי. המחבלים נמלטו מהמקום וכוחות עורכים סריקות אחריהם.

תמר עמר, אמה של מבשרת שנפצעה בפיגוע אמרה לחדשות 13: "בתי, בעלה ובנה התינוק בן החודש וחצי יצאו מהבית עם הרכב שלי כדי לבלות, לאחר שבעלה חזר לחופשה קצרה מעזה לאחר כמעט חודשיים של מילואים. רכב עם מחבלים עקף אותם וירה עליהם 10 קליעים. הבת שלי, שישבה מאחור עם התינוק, נפצעה מהירי, וחתני שנשא על עצמו נשק ירה על המחבלים מתוך הרכב, לאחר שבתי הפצירה בו להמשיך לנהוג במהירות ולא לצאת מהרכב משום שנפצעה. המחבלים יצאו מהרכב והתקדמו לרכבם, ואז חתני ירה בהם. הירי שלו גרם לזה שלא היה וידוא הריגה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היה לו נשק".

הרכב שנפגע מירי בפיגוע בבנימין יהודה ושומרון מחבל
הרכב שנפגע מירי בפיגוע בבנימין | צילום: ביטחון בנימין
חורי הקליעים בעגלת התינוק
חורי הקליעים בעגלת התינוק
ישי, ירה לעבר המחבל שפצע את אשתו בפיגוע בבנימין
ישי, ירה לעבר המחבל שפצע את אשתו בפיגוע בבנימין

מהמועצה האזורית בנימין נמסר: "מחבלים ירו לעבר שני כלי רכב ישראלים ונמלטו עם רכבם לרמאללה. פצועה ישראלית נפגעה באורח בינוני. לא ידוע על נפגעים נוספים". פראמדיק מד"א, ארי רוזנשטיין, סיפר: "סמוך לכניסה ליישוב עטרת חברנו עם הרכב שבו היו גבר, אישה ותינוק כבן חודש וחצי. סיפרו לנו שסמוך לצומת אל הרוואבי ירו עליהם והאישה נפצעה מהירי. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה יציב. הגבר והתינוק שהיו יחד איתה ברכב לא נפגעו ולא נזקקו לטיפול רפואי".

זירת הפיגוע בבנימין
זירת הפיגוע בבנימין | צילום: תיעוד מבצעי מד״א

אמש נפצע קצין מילואים כבן 49 באורח קל בפיגוע דקירה בתחנת דלק סמוך למחסום רנתיס שבדרום-מערב השומרון, כשמחבל התנפל עליו ודקר אותו בגבו. הקצין פתח במרדף אחר המחבל, שנמלט לתוך הכפר רנתיס, והוא נלכד כעבור זמן קצר על-ידי כוח צה"ל. הקצין הפצוע פונה לבית החולים שיבא בתל השומר.