דיווחים בסוריה: ישראל תקפה משלוח נשק איראני בלטקיה

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה מפי מקור צבאי כי חיל האוויר ביצע תקיפה באמצעות טילים מעומק הים התיכון לעבר רחבת המכולות בנמל בצפון המדינה. שריפה פרצה במקום וגרמה לנזקים גדולים

זמן צפייה: 03:03

בסוריה דיווחו הלילה (שלישי) כי חיל האוויר הישראלי תקף בנמל לטקיה, שם הופעלו מערכות ההגנה האווירית הסורית, המשגרות טילי קרקע אוויר. לפי הדיווחים הותקפו מכולות בנמל שבצפון המדינה, וניתן להעריך כי מדובר במשלוח נשק איראני שהגיע מהים ונפרק בנמל.

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא" דיווחה כי התקיפה בוצעה בסביבות השעה 03:21, וכי התקיפה בוצעה באמצעות טילים מעומק הים התיכון לעבר רחבת המכולות בלטקיה. המקור הוסיף כי שריפה פרצה במקום התקיפה, ונגרמו נזקים גדולים. בישראל לא התייחסו לדיווחים.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2112280650' autoplay='0' credit='' desc='התקיפה בסוריה הלילה' poster='' kid='1_x7tv63tm' duration='5']

לפני פחות משבועיים דיווחו בסוריה כי ישראל ביצעה תקיפה מכיוון הגולן הסורי, במהלכה שוגרו טילים לעבר מספר מטרות בדרום המדינה. לפי הדיווחים מערכות ההגנה האווירית של סוריה יירטו את רוב הטילים ששוגרו, ומקור צבאי סורי מסר כי בתקיפה נהרג חייל ונגרם נזק לרכוש.