פיגוע דקירה בשומרון: קצין מילואים נפצע קל, המחבל נלכד בתום מרדף

מחבל התנפל על הלוחם בן ה-49 בתחנת דקל סמוך למחסום רנתיס שבדרום-מערב השומרון, ודקר אותו בגבו. הלוחם הפצוע פתח במרדף אחר המחבל, שנמלט לתוך הכפר רנתיס, והוא נלכד כעבור זמן קצר על-ידי כוח צה"ל

זמן צפייה: 00:26

פיגוע דקירה בשומרון: קצין מילואים כבן 49 נפצע באורח קל הערב (ראשון) בפיגוע דקירה בתחנת דלק סמוך למחסום רנתיס שבדרום-מערב השומרון, כאשר מחבל התנפל עליו מאחורה ודקר אותו בגבו. הקצין פתח במרדף אחר המחבל, שנמלט לתוך הכפר רנתיס, והוא נלכד כעבור זמן קצר על-ידי כוח צה"ל. הקצין הפצוע פונה לבית החולים שיבא תל השומר.

פראמדיקית מד"א נעמה פויכטונגר וחובש רפואת חירום במד"א משה הורביץ סיפרו: "ראינו את הפצוע בזירה כשהוא בהכרה מלאה, עם פציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

זירת הפיגוע במחסום רנתיס
זירת הפיגוע במחסום רנתיס | צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת הפיגוע במחסום רנתיס
זירת הפיגוע במחסום רנתיס | צילום: דוברות איחוד הצלה

קצין המילואים שנפצע הוא אב ל-7 ילדים, תושב היישוב עטרת שבבנימין. ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ מסר: "הקצין הגיבור הסתער על המחבל, רדף אחריו וירה בו. אני מחזק את ידיו. יש לו חלק חשוב בבטחון השוטף של יישובי בנימין וכעת הוא עמד בחזית מול מחבל נפשע. אני שולח לו איחולי רפואה שלמה".