ברקע המאבק במהפכה המשפטית: הרמטכ"ל ייפגש עם טייסי מילואים

רב-אלוף הרצי הלוי ייפגש מחר עם עשרות טייסים במילואים ממגוון טייסות בחיל האוויר. קודם לכן, היום אחר הצהריים ייפגש מפקד חיל האוויר תומר בר עם קבוצה נוספת של טייסים במלואים - זאת אחרי שבסוף השבוע נפגש עם כ-50 מהם ולאחר מכן פרסם מכתב: "להמשיך ולהתייצב לשירות"

זמן צפייה: 04:34

הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי ייפגש מחר (שלישי) עם עשרות טייסים במילואים ממגוון טייסות בחיל האוויר. כמו כן, היום אחר הצהריים יערוך מפקד החיל האוויר תומר בר מפגש עם קבוצה נוספת של טייסים במילואים, בהמשך למפגש דומה שקיים בסוף השבוע.

ביום שישי האחרון, נזכיר, פרסם מפקד חיל האוויר תומר בר מכתב למשרתי המילואים בחיל האוויר, בעקבות שיחה שערך עם כ-50 מטייסי הקרב במילואים. במכתב מתייחס בר לקריאות בשבועות האחרונים לסרב שרת במילואים כמחאה על המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. בר כתב כי הוא "קורא להמשיך ולהתייצב לשירות המילואים כפי שעשיתם עד כה".

Nbjnzt
מפקד חיל האוויר תומר בר | צילום: דובר צה''ל

"השבועות האחרונים מטלטלים את החברה הישראלית", פתח מפקד החיל את מכתבו. "בה בעת - המציאות הביטחונית האזורית דינמית ואינה מפסיקה לאתגר ולו לרגע אחד". בר הבהיר כי למרות חילוקי הדעות הפוליטיים המצב הביטחוני עדיין מחייב "אחריות משותפת לשמור על יכולתו של חיל האוויר לעמוד במשימותיו. הציפייה שלי כמפקד החיל היא שתמשיכו להגיע לטייסות וליחידות".