משפחות החטופים: "רה"מ התחייב שהחזרתם היא אחת המטרות"

נציג המשפחות, דודי זלמנוביץ', אמר כי נתניהו "התחייב מפורשות שאחת ממטרות המלחמה היא החזרתם". הוא הוסיף: "אין שום אינדיקציה לגבי מצבם". עוד אמר: "יש לנו מטרה אחת משותפת: להחזיר את יקירינו הביתה. היא לא באה על שום חשבון מטרה אחרת. אנחנו לא מחליפים את המדינה, אין לנו שום יכולת. נעשה הכול כדי להביא אותם למצב הכי טוב שאפשר"

זמן צפייה: 04:40

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם נציגי משפחות החטופים והנעדרים, ובסופה אמר נציג המשפחות, דודי זלמנוביץ', כי נתניהו "התחייב מפורשות שאחת ממטרות המלחמה היא החזרתם". הוא הוסיף: "אין שום אינדיקציה לגבי מצבם".

לדבריו, "אנחנו חווים חוויות לא קלות. חלקנו נופלים בדרך, אבל אנחנו ממשיכים הלאה, כי אין מטרה אחרת. יש לנו מטרה אחת משותפת: להחזיר את יקירינו הביתה. היא לא באה על שום חשבון מטרה אחרת. אנחנו לא מחליפים את המדינה, אין לנו שום יכולת. נעשה הכול כדי להביא אותם למצב הכי טוב שאפשר".

תמונות החטופים על קיר משרד הביטחון בתל אביב
תמונות החטופים על קיר משרד הביטחון בתל אביב | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בהודעה מטעם נציגות מטה המשפחות, נמסר כי המשפחות הבהירו את דרישתן לפעול בכל דרך ובאופן מיידי לשחרור החטופים והנעדרים: "המשפחות דורשות הפעלת כל מהלך הנדרש מול ראשי חמאס ומול מנהיגי מדינות ערב המשפיעים עליהם, כדי להוביל לשחרור מיידי. המשפחות עדכנו את ראש הממשלה בדבר היותן מודעות למורכבות הבעיה, אך גם להזדמנויות שנוצרו בימים האחרונים בסוגיית המו"מ לשחרור החטופים".

עוד נמסר: "מטה המשפחות מחזק את צה"ל ומחזק את מערכת הבטחון ועומד על כך ששחרור החטופים והנעדרים נמצא בראש סדר העדיפות של מדינת ישראל לפני כל שיקול אחר. בפגישה השתתפו גם נציגי משפחות חטופים שהוזמנו ישירות ע"י משרד ראש הממשלה".