דנו על חיזבאללה ואיראן: משלחת אמריקנית-ביטחונית ביקרה בישראל

המשלחת בראשות תת שר ההגנה לענייני מודיעין וביטחון בארה"ב הגיעה לביקור בן ארבעה ימים, במסגרתו בין היתר נפגשו הבכירים עם מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר ועם ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד. "אישרנו מחדש את המחויבות המשותפת שלנו להתמודד עם פעילויות המערערות את היציבות באזור"

ביקור המשלחת בארץ
ביקור המשלחת בארץ | צילום: אתר משרד ההגנה האמריקני

משרד ההגנה האמריקני הודיע אמש (שישי) על הגעתה של משלחת אמריקנית-ביטחונית לישראל לתקופה של ארבעה ימים, בהובלת רונלנד מולטרי, תת שר ההגנה לענייני מודיעין וביטחון בארה"ב. במהלך הביקור נפגשו חברי המשלחת עם תא"ל במילואים דרור שלום, מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר, ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון ועם בכירים נוספים, במטרה לדון בשיתוף פעולה הדדי להגברת הביטחון האזורי, והצגת אתגרים ביטחוניים העומדים בפני ישראל.

המשלחת דנה עם הבכירים הישראלים בנושאים נוספים, בניהם איומי חיזבאללה, באמצעים להתמודד עם איראן, ובחנו דרכים לחיזוק שיתוף הפעולה המודיעיני והביטחוני בין שתי המדינות. המשלחת ביקרה במספר בסיסי חיל המודיעין, סיירה בהיכל הזיכרון הממלכתי בהר הרצל שבירושלים, וביקרה במוזיאון "יד ושם".

"מולטרי הודה למארחיו הישראלים ואישר מחדש את המחויבות המשותפת שלנו להתמודד עם כל הפעילויות מערערות היציבות המאיימות על הביטחון האזורי והאינטרס ההדדי שלנו בחיזוק שותפות ההגנה והמודיעין", נמסר בהודעה.