12 יריות ברכב: פצוע קל בפיגוע בחווארה, מצוד אחר המחבלים

צעיר בן 28 נפצע קל לאחר שלא פחות מ-12 קליעים נורו לעבר רכבו. הוא טופל במקום. בצה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים. אתמול נפצעו שני לוחמי צה"ל באורח בינוני וקל בפיגוע דריסה בחווארה

זמן צפייה: 00:16

צעיר ישראלי בן 28 נפצע הערב (שלישי) באורח קל מירי מרכב חולף סמוך לחווארה. ממד"א נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירקון, על ירי לעבר רכב בזמן נסיעה סמוך לחווארה. נהג הרכב המשיך בנסיעה והגיע למוקד רפואי בשומרון עם שריטה קלה בכתף. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי במקום לגבר כבן 28 שבדרך נס נשרט קלות בכתף וטופל במקום".

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, מסר: "המצב הזה לא יכול להימשך. אזרחים ישראלים נמצאים תחת ירי בדרכם לביתם, בתוך רולטה רוסית שיש דרך לעצור אותה. צריך להחזיר את המחסומים. היינו כפסע מעוד הלוויה, עוד משפחה שכולה. הממשלה הזו לא יכולה להמשיך לסמוך על הנס. אנו דורשים לעצור את האינתיפאדה השלישית שמשתוללת כאן".

אתמול נפצעו שני לוחמי צה"ל באורח בינוני וקל בפיגוע דריסה בחווארה. המחבל נמלט - וזמן קצר לאחר מכן נתפס בכניסה לשכם כשברכבו סכין. הוא הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון, הפצועים פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.