הפצוע בפיגוע הירי בשומרון מספר: "הייתי בטוח שאני מת"

מנחם אורדמן, אב לחמישה ותושב מבוא דותן, סיפר לחדשות 13 על מה שעבר בפיגוע הירי: "הגיע רכב, פתחו את החלון והתחילו לירות בי". אורדמן, שנפצע באורח בינוני, שלף את אקדחו והשיב באש עד שהמחבלים ברחו

זמן צפייה: 03:40

מנחם אורדמן, אב לחמישה ותושב מבוא דותן שנפצע בפיגוע הירי בשומרון מוקדם יותר היום (שלישי) סיפר לחדשות 13 על מה שאירע: "הייתי בטוח שאני מת. לא חושבים בשניות האלה". אורדמן נפצע באורח בינוני מירי מרכב חולף בסמוך למבוא דותן. רכב המחבלים המשיך בנסיעה ואז פתח באש לעבר עמדת צה"ל סמוכה ופצע עוד 4 חיילים. בצה"ל בודקים אם אותו הרכב שימש לירי במאיר תמרי לפני כשבועיים - ואם מדובר באותה חוליית מחבלים.

"עצרתי בצד בדרך למבוא דותן, לדבר בטלפון. ואז הגיע רכב עם לוחית צהובה חלונות שחורים בנתיב הנגדי, נצמד אליי, פתח את החלון האחורי - והתחיל לירות בי עם M16. תוך כדי שאני קולט שאני חי אני שולף את האקדח ומשיב באש".

Whatsapp Image 2023 06 13 At 1
רכבם של הלוחמים שנפצעו בפיגוע

הפיגוע התרחש בשעות הצהריים, כאשר הרכב ובו המחבלים המשיך לאחר שירה באורדמן. רכב צה"לי שהיה בסיור החל במרדף אחריו, וחילופי אש התפתחו, במהלכם שלושה חיילים נפצעו באורח קל ואחד באורח בינוני.

רכבם של המחבלים נמצא זמן קצר לאחר מכן כשהוא עולה באש ובמערכת הביטחון בודקים אם מדובר באותו הרכב ששימש את המחבלים שרצחו את מאיר תמרי לפני כשבועיים ביישוב חרמש, בפיגוע שנראה דומה באופן הפעולה.

Whatsapp Image 2023 06 13 At 1
רכב המחבלים שנשרף

חובשי מד"א יאיר שחל וחי פנחס סיפרו: "הפצוע שנפצע מירי סמוך לצומת אפס הגיע למעבר ריחן שם חברנו אליו. יחד עם כוח רפואה צבאי הענקנו לו טיפול רפואי לפציעת הירי שהוא סבל ממנה ביד ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים הלל יפה כשמצבו בינוני ויציב".