נסראללה מאיים מהבונקר: "יש לנו יכולת להפוך טילים למדויקים ולייצר כטב"מים"

מזכ"ל חיזבאללה נאם לציון יום השנה ה-30 לחיסולו של המזכ"ל הקודם עבאס מסאווי, והתייחס להתחמשות של הארגון כנגד ישראל ו"על התפרקותה של החברה הישראלית מבפנים". על המשבר הכלכלי החמור של לבנון: "אחרי שגנץ הציע סיוע ללבנון, ראינו חיילי צה"ל על גבול לבנון שמחפשים אוכל בזבל"

חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה
חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה | צילום: רויטרס

מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה, נאם היום (רביעי) מהבונקר שלו לציון יום השנה ה-30 לחיסול עבאס מסאווי, מזכ"ל חיזבאללה שקדם לנסראללה. בנאומו ששודר בביירות אמר "כמו שרכשנו את היכולת להפוך את אלפי הטילים שלנו למדוייקים רכשנו גם את היכולת לייצר כטב"מים. ואם נמשיך ככה אלוהים עוד יודע מה נוכל לייצר".

נסראללה הוסיף כי: "יש ירידה משמעותית בנוכחות המזל"טים של ישראל בלבנון וזה בגלל שחזבאללה החליטה להפעיל את ההגנה האווירית הנמצאת מזה שנים בלבנון".

תומכי חיזבאללה מאזינים לנאום נסראללה בביירות | צילום: רויטרס

עוד אמר נסראללה: "בכירים בישראל ובכירי החוקרים בישראל מדברים על נפילה של הישות הציונית ואנחנו רואים נפילה זו" וציטט אישים ישראלים, כמו יאיר לפיד וגדי איזנקוט שהזהירו מפני המחלוקות והשסעים בחברה הישראלית. "בישראל לא רוצים להילחם ורוצים ללכת לסייבר", אמר נסראללה, "סקר שנערך לאחרונה אומר ש-40% רוצים להגר מישראל ואנחנו מברכים על זה, קוראים להם לעשות זאת ונממן את הדרכונים שלהם".

על המשבר הכלכלי החמור בלבנון אמר נסראללה: "גנץ הציע סיוע ללבנון, אבל ראינו חיילי צה"ל על גבול לבנון שמחפשים בזבל בכדי לאכול".