נסראללה מאיים: "כל חיסול על אדמת לבנון - יגרור תגובה חזקה"

מזכ"ל חיזבאללה נאם מהבונקר שלו בלבנון לציון יום השנה לניצחון בקרבות של ציר ההתנגדות בסוריה נגד דאעש, ואמר כי "לא נאפשר שהזירה הלבנונית תיפתח מחדש לחיסולים". עוד הוא הוסיף: "תמיד אומרים שישראל לומדת מהטעויות שלה, אבל זה לא נכון לגבי ישראל כיום"

זמן צפייה: 00:33

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם הערב (שני) מהבונקר שלו בלבנון, לציון יום השנה למה שמכנים בחזבאללה "הניצחון השני", הקרבות שניהלו חזבאללה וציר ההתנגדות בסוריה נגד דאעש, ושלח מסר מאיים לישראל: "כל חיסול על אדמת לבנון כנגד לבנוני, פלסטיני, איראני או סורי – יגרור תגובות חזקות ולא ניתן יהיה לשקוט לנוכח דבר שכזה. לא נאפשר שהזירה הלבנונית תיפתח מחדש לחיסולים, לא נקבל זאת ועל ישראל להבין זאת".

"האיומים בחיסולים וביצוע האיומים לא יפסיקו ולא יחלישו את ההתנגדות, אלא יגבירו את נחישותה", הוסיף, "ישראל נמצאת במשבר היסטורי ואסטרטגי. היא לא מוצאת פתרונות אפילו כשיש כינוס קבינט ושראשי ממשלה קודמים ומומחים מתכנסים בנושא - הפיתרון היחיד הוא שישראל תעזוב את האדמה הזאת לבעליה".

חסן נסראללה, מזכ''ל חיזבאללה
חסן נסראללה, מזכ''ל חיזבאללה | צילום: רויטרס

"תמיד אומרים שישראל לומדת מהטעויות שלה, אבל זה לא נכון לגבי ישראל כיום, כאשר היא הולכת לכיון של טעויות הרסניות. לנוכח התגברות ההתנגדות בגדה המערבית והתגברות האהדה להתנתגדות שם - נתניהו ברח בכדי להאשים את איראן. ישראל מתכחשת לזכויות של הפלסטינים ולזכותם להשיב את אדמתם. ישראל מראה כי המערכה בגדה המערבית היא בין ישראל לאיראן. המערכה בגדה המערבית היא של הפלסטינים".