דיווח: מטה המיליציות האיראניות הותקף בסוריה, 9 נהרגו

לפי מידע שהגיע למרכז המעקב אחר זכויות אדם בסוריה, הפועל מבריטניה, בין ההרוגים בתקיפה היה גם בכיר איראני. מקורות המזוהים עם האופוזיציה בסוריה אמרו כי התקיפה כוונה נגד שתי עמדות צבאיות המשותפות לסוריה ולחיזבאללה

זמן צפייה: 00:16

בסוריה דווח הבוקר (שלישי) על תקיפות אוויריות נגד מטה המיליציות האיראניות בדיר א-זור שבמזרח המדינה, ולפחות 9 בני אדם נהרגו. לפי מידע שהגיע למרכז המעקב אחר זכויות אדם בסוריה, הפועל מבריטניה, בין ההרוגים בתקיפה היה גם בכיר איראני.

בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא"  דווח לפי מקור צבאי סורי כי מערכות ההגנה האווירית יירטו את הטילים שנורו והצליחו להפיל חלק מהם. מקורות המזוהים עם האופוזיציה בסוריה אמרו לעיתון הקטרי "אל-ערבי אל-ג'דיד" כי התקיפה כוונה נגד שתי עמדות צבאיות המשותפות לסוריה ולחיזבאללה. בערוץ אל חדת' הסעודי דווח כי התקיפות כוונו נגד מחסני תחמושת של חיזבאללה ולפי הדיווח המיליציות האיראניות סגרו את האזור לתנועה. בערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני, המקורב לחיזבאללה, דווח כי ארצות הברית היא זו שביצעה הלילה את התקיפות.

חילופי אש בגבול הצפון
חילופי אש בגבול הצפון | צילום: איל מרגולין, פלאש 90

במהלך הלילה תקף צה"ל מטרות חיזבאללה במרחבים טיר חרפה וא-דהירה שבדרום לבנון, זאת לאחר שמוקדם יותר זוהו שני שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב שלומי בגליל המערבי. צה"ל תקף את מקורות הירי.