גלנט בעזה: "לא מתעכבים, נגיע בקרוב לכל מקום"

שר הביטחון ביקר בצפון הרצועה, קיים הערכת מצב עם מפקד יחידת הנח"ל וערך תצפית על עבודות ההכנה לפתיחת ציר הסיוע הימי. "אין מקום בטוח למחבלים בעזה", איים גלנט, והבטיח: "את כל מי שהיה מעורב באירועי 7 באוקטובר נביא לדין - או שנחסל אותו, או שנביא אותו למשפט בישראל"

זמן צפייה: 01:37

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (רביעי) בעיר עזה, שם קיים הערכת מצב עם מפקד חטיבת הנח"ל, אלוף משנה יאיר צוקרמן, ומפקד חטיבה 401 אלוף משנה בני אהרון. "גם מי שחושב שאנחנו מתעכבים יראה בקרוב את זה שאנחנו נגיע לכל מקום", אמר השר בסרטון שפרסם מצפון הרצועה, ברמיזה לפעולה ישראלית אפשרית ברפיח.

בהמשך, גלנט ערך תצפית על עבודות ההכנה המתבצעות לפתיחת ציר הסיוע הימי לרצועה. "הנושא ההומניטרי שיעמוד בקרוב על סדר היום עם הנחיתה הצפויה של כלי שיט הוא נושא מרכזי שיאפשר אספקה לאזרחים ולא לחמאס", התחייב, "כל מעשה כזה מחליש את החמאס ומחזק את האחיזה שלנו, ומשפר את יכולתנו להמשיך את הלחימה".

עוד אמר שר הביטחון: "את כל מי שהיה מעורב באירועי השביעי באוקטובר נביא לדין - או שנחסל אותו, או שנביא אותו למשפט בישראל. אין מקום בטוח, לא כאן, לא מחוץ לעזה ולא בכל רחבי המזרח התיכון. את כולם נביא למקומם".

שר הביטחון יואב גלנט ברצועת עזה
שר הביטחון יואב גלנט ברצועת עזה | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

במהלך ביקורו, גלנט שוחח עם מפקדי הגדודים הלוחמים ברצועת עזה מזה למעלה מחמישה חודשים, ועל פי הודעת לשכתו שמע מהם על נכונות הכוחות להמשיך ולהילחם "עד להשגת מטרות המלחמה". "פגשתי את המג"דים, המח"טים ואת מפקד האוגדה. מתבצעת כאן עבודה בלתי רגילה מעל ומתחת לקרקע, הכוחות מגיעים לכל מקום והמסקנה היא שאין מקום בטוח למחבלים בעזה", אמר השר.