חשש מאירוע ביטחוני: צעיר מטול כרם נעצר ביער אחיהוד

בעקבות דיווח של אחיו שטען כי הוא מתכוון לעשות פיגוע, המשטרה פתחה במצוד אחר שוהה בלתי חוקי החשוד בכוונת פעולה חבלנית, וכעבור כמה שעות הוא נתפס

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

המשטרה פתחה הבוקר (ראשון) במצוד אחר שוהה בלתי חוקי החשוד בכוונת פעולה חבלנית. המצוד נפתח בעקבות דיווח של אחיו למשטרה, שטען כי הוא מתכוון לעשות פיגוע. בהתאם, המשטרה פרסה מחסומים באזור עכו, צומת כפר יאסיף ואחיהוד, וכעבור כמה שעות נעצר תושב טול כרם בן 26 ביער אחיהוד.

ממידע ראשוני שהמשטרה התירה לפרסום, עולה כי החשוד לבוש בבגדים שחורים. במסגרת מאמצי החיפוש אחריו, הוקפצו מסוקים לסריקות באזורים השונים. מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה מבצעת סריקות בשעה האחרונה באזור צומת כפר יאסיף / אחיהוד בעקבות חשש לארוע ביטחוני. הציבור מתבקש לגלות עירנות ולדווח למשטרה על כל אדם / רכב חשוד".

מהמועצה האזורית מטה אשר נמסר בתגובה: "לאור דיווח שהתקבל על שוהה בלתי חוקי מאזור שועפאט, מתבצעות בשעה האחרונה סריקות של כוחות המשטרה כולל מסוק באזור אחיהוד יסעור. כרגע הסריקות מתמקדות ביער אחיהוד. מבחינת הישובים, גנים וכו' אנו בשגרה מלאה. ככל שנקבל הנחיות אחרות נעדכן. בכל מקרה של חשד או אירוע חריג יש לדווח למשטרה מוקד 100. אנו ערוכים בישובים הרלוונטיים כולל כיתות כוננות, רבש"צים בישובים הרלוונטים ומחלקת הבטחון פרושה בשטח ועובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה".