נקבע מותו של לוחם מילואים שנפצע בעזה ונדבק בפטרייה מזהמת

בבית החולים תל השומר נפטר סמ"ר (מיל') חנן דרורי, בן 26 מהיישוב פסגות שבבנימין, שלקה בזיהום כתוצאה מפטרייה לאחר שנפצע קשה לפני כחודשיים מפגיעת טיל אר-פי-ג'י בבמהלך הלחימה ברצועה. בביה"ח הוא קיבל תרופה נסיונית שהגיעה מחו"ל, אך היא לא הועילה. ראש המועצה: "איבדנו עלם חמודות יפה תואר"

זמן צפייה: 03:43

בבית חולים תל השומר נקבע היום (רביעי) מותו של סמל-ראשון (מיל') חנן דרורי, בן 26 מהיישוב פסגות שבבנימין, לוחם בחפ"ק סמח"ט, עוצבת 'חצי האש' (551), שנדבק בפטרייה מזהמת לאחר שנפצע בלחימה ברצועת עזה מפגיעת טיל אר-פי-ג'י לפני כחודשיים. הוא קיבל בבית החולים תרופה נסיונית שהגיעה מחו"ל, אך היא לא הועילה. זהו המקרה השני של לוחם צה"ל שנפטר כתוצאה מפטרייה שנדבק בה לאחר שנפצע בעזה.

חנן הותיר אחריו הורים ושלושה אחים, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ספד לו: "הכרתי את חנן כשכן יקר. איבדנו עלם חמודות יפה תואר עם חוש הומור וטוב לב, בחור חכם ומבריק. אנחנו מחבקים את המשפחה כולה ואת ההורים היקרים טלי ורוני. נתפלל שיהיה מליץ יושר עבורנו ולהמשך המלחמה עד לניצחון". חנן הוא בן היישוב פסגות השלישי שנהרג במלחמה.

סמ"ר (מיל') חנן דרורי, הלוחם שנפטר מפטרייה מזהמת לאחר שנפצע בעזה
סמ"ר (מיל') חנן דרורי | צילום: דובר צה"ל

אתמול הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בעזה: רב-סרן דוד שקורי, בן 30 מרחובות, סגן מפקד גדוד 601, חטיבה 401 ('עוצבת עקבות הברזל') בחיל ההנדסה הקרבית, אשר נפל בקרב בצפון הרצועה. היום נערכה הלוויתו בחלקה הצבאית של בית העלמין של מזכרת בתיה, ומפקד הגדוד סא"ל שמעון עורקבי ספד לו: "פעלת באומץ לב בחודשים האחרונים. המשפחה שלך, דפנה אשתך והבת שלך יהלי, היו מקור הגאווה שלך. היית איש סודי ויד ימיני, דוד, היית מפקד מדהים. אנשי הגדוד יעידו כמה אהבה הענקת להם. תודה לך על האדם המיוחד שהיית".

דפנה, אלמנתו של שקורי, אמרה מעל קברו: "אהוב שלי, אהבת חיי, הבעל הכי מושלם שיש, כל אחת רק הייתה חולמת. הגיבור הכי גדול שלי ושל כולם. אני לא רוצה את זה, בבקשה לא, אני לא רוצה. אני רוצה שתחזור ותגיד לי שהכל זה רק חלום רע. מי יגיד לי כל בוקר שאני הכי יפה בעולם?".

רב סרן דוד שקורי שנפל בעזה ואשתו מלחמת חרבות ברזל
רס"ן דוד שקורי שנפל בעזה ואשתו

מאז תחילת המלחמה הותרו לפרסום שמותיהם של 564 חללי צה"ל, מתוכם 227 לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה מאז הכניסה הקרקעית. אלו שמותיהם וסיפוריהם.