סמג"ד הנדסה נפל בקרב בצפון הרצועה: "שמור עלינו מלמעלה"

הותר לפרסום: רב-סרן דוד שקורי, בן 30 מרחובות, סגן מפקד גדוד 601, חטיבה 401 ('עוצבת עקבות הברזל') בחיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. אלמנתו נפרדה: "הלכת - ונשאר רק חצי מחיי, אוהבת אותך"

רב-סרן דוד שקורי
רב-סרן דוד שקורי | צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום הערב (שלישי) את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בעזה: רב-סרן דוד שקורי, בן 30 מרחובות, סגן מפקד גדוד 601, חטיבה 401 ('עוצבת עקבות הברזל') בחיל ההנדסה הקרבית, אשר נפל היום בקרב בצפון הרצועה. הוא יובא למנוחות מחר ב-15:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במזכרת בתיה.

אלמנתו דפנה נפרדה בפוסט בפייסבוק בו כתבה: "אהוב ליבי, כל העולם שלי,הלכת ונשאר רק חצי מכל החיים שלי. תשמור עליי ועל יהלי מלמעלה, אני אוהבת אותך".

רב סרן דוד שקורי שנפל בעזה ואשתו מלחמת חרבות ברזל
רס"ן דוד שקורי שנפל בעזה ואשתו

ראש עיריית רחובות רחמים מלול מסר: "רחובות כולה מתאבלת על נפילתו של רב סרן דוד שקורי, מפקד ולוחם גיבור. תושבות ותושבי העיר רחובות מחבקים את המשפחה היקרה ושולחים לה תנחומים מעומק הלב".

לידור שמבה, שכנו של דוד שקורי, סיפר: "דוד היה אדם מיוחד עם לב זהב, קשוב לסביבה ותמיד שמח לעזור בכל שעה. הוא היה איש של אנשים. הפקודים שלו זכו במפקד מיוחד. דוד היה שכן טוב וחבר יקר. זוהי אבידה גדולה לעם ישראל ולצה"ל".

רס"ל (מיל') שמעון יהושע אסולין
רס"ל (מיל') שמעון יהושע אסולין | צילום: דובר צה"ל

ביום ראשון דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בעזה: רס"ל במיל' שמעון יהושע אסולין, בן 24 מבית שמש, לוחם בגדוד ההנדסה 924 בחטיבת הראל, אשר נפל בקרב בדרום הרצועה.

מאז תחילת המלחמה הותרו לפרסום שמותיהם של 563 חללי צה"ל, מתוכם 226 לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה מאז הכניסה הקרקעית. אלו שמותיהם וסיפוריהם.