ניסיון פיגוע דקירה בירושלים: נעצר חשוד שנמלט, אין נפגעים

מחבל נעצר ברחוב הנביאים לאחר שככל הנראה ניסה לדקור צעיר תושב העיר בעת שהלך במקום עם אדם נוסף, ללא הצלחה, ולאחר מכן נמלט מהמקום. לא היו נפגעים באירוע. מפקד המחוז: "פעילות הבטחון השוטף באזור תוגבר"

זמן צפייה: 00:26

חשד לניסיון פיגוע הערב (ראשון) בירושלים, כאשר החשוד במעשה ניסה לדקור צעיר תושב העיר בעת שהלך באזור נביאים קטן בעיר עם אדם נוסף, ללא הצלחה, ולאחר מכן נמלט מהמקום. לא היו נפגעים באירוע.

במהלך הסריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו באזור סכין ועצרו את החשוד במעשה, תושב ענאתא בשנות ה-20 לחייו. מפקד המחוז, ניצב דורון תורג'מן, הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם המפקדים במקום, בסיומה הטיל את החקירה על ימ"ר ירושלים.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal--2112191832' autoplay='0' credit='' desc='חשד לניסיון פיגוע בירושלים' poster='' kid='1_kx9tuk1r' duration='16']

בסיום הערכת המצב אמר מפקד המחוז תורג'מן: "הפעילות המשולבת של הכוחות הוכיחה את עצמה במעצר מהיר של החשוד. פעילות הבטחון השוטף באזור תוגבר. צריך להמשיך בפעולות החקירה הנדרשות ולהמשיך להנחות את השוטרים על המשך דריכות מבצעית גבוהה. נמשיך לפעול בנחישות נגד כל איום ולפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

הסכין מניסיון פיגוע דקירה בירושלים
הסכין מניסיון פיגוע דקירה בירושלים | צילום: דוברות המשטרה