"כסף לחמאס והסתה ב-7 באוקטובר": אישום נגד אחותו של אל-עארורי

דלאל סלימאן (52), אחותו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס לשעבר, סלאח אל-עארורי - שחוסל בביירות - נאשמת בעבירות של שירות עבור התאחדות בלתי מותרת, הסתה ותמיכה בארגון עוין: "העבירה כספים לחמאס, והשמיעה דברי הסתה בריאיון ב-7 באוקטובר"

זמן צפייה: 01:08

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד דלאל סלימאן (52), אחותו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס סלאח אל-עארורי שחוסל בביירות, בגין ביצוע שירות עבור התאחדות בלתי מותרת, הסתה ותמיכה בארגון עוין.

לפי הודעת המשטרה, "הנאשמת העבירה בשנתיים האחרונות כספים לחמאס, שאחיה, סגן ראש הלשכה המדינית של הארגון או מי מטעמו, השתמשו בהם למטרות שונות. בנוסף, ב-7 באוקטובר, התראיינה הנאשמת למספר כלי תקשורת והשמיעה דברי הסתה, שזכו לסיקור רב. בינואר האחרון, לאחר הכוונה מודיעינית שהתקבלה על-ידי אגף החקירות והמודיעין של מג"ב איו"ש, עצרו כוחות מג"ב את הנאשמת בעיירה עארורה".

זירת התקיפה בביירות
זירת התקיפה בביירות בה חוסל אל-עארורי | צילום: רויטרס

אל-עארורי חוסל ב-2 בינואר 2024 בתקיפת מל"ט בלב רובע הדאחייה בביירות שבלבנון. -עארורי, ממייסדי הזרוע הצבאית של חמאס, שוחרר מהכלא הישראלי ב-2010 כצעד "בונה אמון" לקראת עסקת שליט. בנוסף, אל-עארורי היה אחראי על הכוונת פעילות הטרור של חמאס ביהודה ושומרון, והיה אחד מאדריכלי מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר.