המכון לרפואה משפטית: לא נמצא קליע ברגלו של התייר האיטלקי שנרצח

לאחר דיווח של העיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה" כי בבדיקת CT שנערכה לגופתו של התייר האיטלקי נמצא קליע ברגלו, במכון לרפואה משפטית הכחישו את הדברים ומסרו כי לא נמצא קליע בבדיקה, וכי לא בטוח שתבוצע נתיחה לאחר המוות

זמן צפייה: 11:28

גורמים במכון לרפואה משפטית באבו כביר מסרו הבוקר (ראשון) לחדשות 13 כי לא נמצא קליע ברגלו של אלסנדרו פאריני, התייר האיטלקי שנרצח בפיגוע הדריסה בטיילת בתל אביב ביום שישי האחרון. זאת, לאחר דיווח בעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה", הנחשב לאחד החשובים במדינה, לפיו בבדיקת CT שנערכה לגופתו של פאריני נמצא קליע ברגלו וחתך בראשו.

העיתון האיטלקי דיווח כי תוצאות סריקת ה-CT שבוצעה בישראל הועברו לרשויות באיטליה ולפיהן נמצא קליע ברגלו של פאריני וחתך בראשו. מהבדיקה עלה שהקליע לא היה קטלני. עם זאת, גורמים במכון לרפואה משפטית באבו כביר מסרו לחדשות 13 כי בגופתו של התייר לא אותרו קליעים בבדיקת ה-CT. לגבי נתיחתו שלאחר המוות, ממתינים לאישורים הנדרשים וטרם ברור אם תתבצע כזו.

Whatsapp Image 2022 11 27 At 1
המכון לרפואה משפטית באבו כביר | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הדורס, יוסף אבו ג'אבר, נורה לאחר הפיגוע לאחר שיצא ממכוניתו שהתהפכה, על ידי שוטר שהיה באזור. לפי המשטרה, נטרול המחבל נעשה לאחר שהשוטר חשד שאבו ג'אבר מושיט יד לנשק. לאחר האירוע התברר כי לא היה ברשותו נשק, אלא "חפץ דמוי נשק".

אבו ג'אבר, שנסע מצפון לדרום ברחוב קויפמן, דרס הולכי רגל על שביל האופניים, ואז רכבו התהפך בגן צ'רלס קלור. קצין המשטרה שהיה בתחנת דלק סמוכה שמע רעש והבחין ברכב ההפוך, וכן במספר אנשים שרועים על הרצפה. יחד עם הסייר הוא ניגש לרכבהשוטר והסייר ירו לעבר המחבל והרגו אותו.

זירת הפיגוע ברחוב קויפמן בתל אביב
זירת הפיגוע בטיילת תל אביב | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פאריני בן ה-36, עורך דין תושב רובע מונטוורדה שברומא, נהרג בטיילת ביום שישי בערב בעת ביקור בארץ. הוריו סיפרו לעיתון "לה-רפובליקה" על בנם האהוב: "הוא היה אדם צנוע ופשוט". לדברי ההורים, אלסנדרו "תמיד השיג את מטרותיו".

גם שכניו של פאריני קיבלו את הבשורה המרה על הירצחו של מכרם האהוב. "ראינו אותו לפני שנסע לישראל, הוא היה מאושר", סיפרו כמה מהם. אחרים אמרו כי "כל החיים היו לפניו. היה לו עתיד מזהיר. הוא תמיד היה אדיב ומנומס לכולם".