משפטו של בן חסין שנלחם בדאע"ש נדחה

בעקבות המאמצים לשחרורו של בן חסין, וקמפיין גיוס הכספים למענו הצליחו עורכי דינו להשיג דחייה של כשבועיים במשפטו

"נדחה המשפט", חסין

המאמצים להצלתו של בן חסין, הישראלי שנלחם בדאע"ש וכלוא לאחר שהואשםבהריגת נהג מונית במדינה זרה נמשכים ומתחילים לשאת פרי. היום (חמישי) נודע כי משפטו של חסין, שתוכנן ליום ראשון הקרוב נדחה על מנת לאפשר להשלים את איסוף הכספים. "הצלחנו לדחות את המשפט בשבועיים", סיפר השר איוב קרא. "כדי שכל העניין יתנהל כמו שצריך".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בן חסין, ארכיון
בן חסין, ארכיון

"המשפט היה צריך להתקיים ביום ראשון, בעקבות הפרסומים שהתחלנו לגייס את כספי הכופר, וכדי לסדר את העניין כמו שצריך, נענו שם לדחיית המשפט", סיפר השר איוב קרא לחדשות 2 Online. "אנחנו אספנו כבר את הכסף, הוא עוד לא קיים פיזית, אבל יש התחייבויות של אנשים, אין עם זה שום בעיה, הכל עובד חלק".

''הכל עובד חלק'', השר קרא (תומר נויברג / פלאש 90)
''הכל עובד חלק'', השר קרא (תומר נויברג / פלאש 90)

השר תיאר בשיחה כיצד יתרחש תהליך העברת הכספים מרגע שיתקבלו. "את הכסף נשלח למדינה שבה בן נמצא", סיפר השר. "מי שמארגן את זה יביא את שתי המשפחות לתחנת המשטרה, שם יחתמו על ההסכם ויעבירו את הכסף. ברגע שבית המשפט קיבל הסכם חתום על ידי שתי המשפחות ישחררו אותו".

בנתיים אילן, אביו של בן, מתקשה להיות אופטימי. "עכשיו דיברתי עם העורך דין, שעתיים דיברתי איתו", סיפר חסין בשיחה עם חדשות 2 Online. "אין כלום חדש, הוא אמר שבגלל שלא הספקנו את מה שהיה צריך לעשות הוא ביקש עוד זמן".

חסין מספר על כך שאינו יודע מהיכן הגיעו התרומות והאם הן אכן אמיתיות. "באיזה אתר בארצות הברית עשו פרסומת, הם אמרו שאנחנו הבאנו את כל הסכום, אבל הסכום זה רק המספר, אין הוכחות מי תרם, מאיפה", סיפר חסין. "יומיים אנחנו מדברים על הסכום, הייתי צריך להיות שמח בשלב הזה, אבל אני שום דבר מזה".

חסין סיפר כי דיבר עם בנו היום ועדכן כי הוא מאוד לחוץ. "עד הרגע הזה הוא עדיין בלחץ, בגלל שביום ראשון יש את המשפט", סיפר חסין. "אחרי שעורך הדין הצליח להשיג את הדחייה הוא קצת נרגע, אבל עדיין כל הזמן עושים לו שם בעיות".