צלפים על הגגות: צה"ל הרס את בית המחבל שביצע את הפיגוע בדיזנגוף

כוחות הביטחון פועלים נגד תשתיות טרור במספר גזרות בשטחים, ובכפר נעלין שמערבית לרמאללה נשמע פיצוץ עז כאשר הכוחות הרסו את ביתו של מועתז חוואג'ה, שרצח את אור אשכר בפיגוע בתל אביב בחודש מרץ השנה

זמן צפייה: 01:14

כוחות הביטחון פועלים הבוקר (שלישי) במספר גזרות ביהודה ושומרון נגד תשתיות טרור, כאשר בכפר נעלין שמערבית לרמאללה כוחות גדולים וצלפים על גגות בתים מאבטחים את הריסת ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע ברחוב דינזגוף בתל אביב בחודש מרץ השנה.

הכוחות נכנסו למקום קצת לאחר חצות, ועל פי דיווחים פלסטיניים הבית נהרס לפנות בוקר בפיצוץ עז. במהלך הפעילות התפתחו מספר הפרות סדר, במהלכן חשודים הבעירו צמיגים, יידו אבנים, השליכו מטען וירו זיקוקים לעבר הכוחות, שהגיבו בירי וזוהו פגיעות. אין נפגעים לכוחות הביטחון.

המחבל הוא מועתז חוואג'ה, שרצח את אור אשכר בפיגוע הירי בתל אביב, ופצע את שני חבריו. חילופי אש לפנות בוקר גם בקבאטיה שליד ג'נין, כאשר הכוחות נכנסו לבצע מעצרים, וגם שם לא היו נפגעים לכוחות.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2305230641' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הפיגוע אמש בשומרון' poster='' kid='1_mf2qyp66' duration='15']

בתוך כך, בתיעוד שפורסם הלילה ניתן לראות ניסיון פיגוע ירי אמש בין תפוח למגדלים שבשומרון, כאשר מחבלים ירו לעבר מכונית בה נהגה ישראלית תושבת המקום יחד עם ארבעת האירוע. לא היו נפגעים באירוע, וכוחות הביטחון מחפשים אחר המחבלים.

הריסת בית המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב, דינזגוף, אור אשכר
הריסת בית המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב | צילום: דובר צה''ל

הריסת בית המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב, דינזגוף, אור אשכר
הריסת בית המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב | צילום: דובר צה''ל