בצל המתיחות: נסראללה נפגש עם בכירי חמאס והג'יהאד

מזכ"ל חיזבאללה נפגש עם מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי זיאד א-נח'אלה, וסגן ראש הלשכה המדינית של החמאס, סאלח אל-עארורי. השלושה סקרו את ההתפתחויות המדיניות האחרונות, במיוחד בכל מה שקשור לפלסטינים, וכן ביצעו הערכה משותפת לגבי המצב בגדה המערבית", נמסר

זמן צפייה: 01:12

לשכת ההסברה של החיזבאללה מסרה היום (שבת) כי מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, פגש את מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי – זיאד א-נח'אלה, ואת סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס והאחראי על פעילות הארגון בגדה המערבית – סאלח אל-עארורי.

בנוסף, נטען כי במהלך הפגישה סקרו הצדדים "את ההתפתחויות המדיניות האחרונות, במיוחד בכל מה שקשור לפלסטינים. השלושה ביצעו הערכה משותפת לגבי המצב בגדה המערבית, לגבי התגברות ההתנגדות בה וכן בנוגע לאיומים הישראלים האחרונים".

עוד נמסר, כי "הודגשה העמדה הקבועה והאיתנה של כל ציר ההתנגדות כלפי המאבק באויב הציוני, כלפי הכיבוש, וכלפי חשיבות התיאום והקשר היומיומי בין תנועות ההתנגדות - במיוחד בשטחים הפלסטינים ובלבנון - וזאת על מנת לעקוב אחר כל ההתפתחויות המדיניות, הביטחוניות והצבאיות ועל מנת לקבל את ההחלטות המתאימות".

צאלח אל-עארורי, סגן יו''ר הלשכה המדינית של חמאס
צאלח אל-עארורי, סגן יו''ר הלשכה המדינית של חמאס | צילום: צילום מסך

בשבוע שעבר, על רקע הפיגועים האחרונים שבעקבותיהם כונס הקבינט המדיני-ביטחוני, שהחליט על שורת צעדים "לפגיעה במחבלים ובשולחיהם", שיגר סאלח אל-עארורי איום כלפי ישראל: "במלחמה הכוללת הבאה ישראל תשותק. המרחבים האוויריים והימיים שלה ייסגרו והיא תישאר ללא חשמל ותקשורת. גם הכלכלה תקרוס. כוח ההתנגדות מסוגל לכך". את הדברים אמר אתמול בריאיון ששודר ברשת "אל-מיאדין".