הפיגוע בשומרון: אב ובנו נעצרו בשכם בחשד למעורבות בירי

כוחות הביטחון עצרו במחנה הפליטים בשכם את המחבל נאצר נקיב ואת בנו, החשודים במעורבות בפיגוע הירי סמוך למאחז חוות גלעד בסוף השבוע האחרון. נקיב בן ה-47, כלוא "תנזים" לשעבר, חשוד גם במעורבות בפיגוע ירי נוסף בעבר ובסחר באמצעי לחימה, והוא הועבר לחקירת שב"כ

זמן צפייה: 00:30

כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הבוקר (ראשון) את המחבל נאצר נקיב החשוד במעורבות בפיגוע הירי שאירע לפני יומיים, בסמוך למאחז חוות גלעד שבשומרון. נקיב בן ה-47, כלוא "תנזים" לשעבר, חשוד גם במעורבות בפיגוע ירי מהעבר ובסחר באמצעי לחימה. כמו כן, בנו של נקיב החשוד גם הוא במעורבות בפיגוע הירי - נעצר.

במסגרת המעצר, לוחמי ימ"ס מג"ב איו"ש וסיירת נח"ל נכנסו למחנה הפליטים עסכר שבשכם, והחלו בביצוע המעצרים. במקביל, התפתחה במקום הפרת סדר אלימה שכללה ירי ויידוי אבנים לעבר הכוחות. במהלך הפעילות, נעצרו 3 מחבלים בסך הכל. אחרי כמעט שעה, הכוחות כבר היו מחוץ לעיר. אין נפגעים.

יצוין כי ביום שישי האחרון, כמה מחבלים ביצעו ירי בסמוך לחוות גלעד, ואחד מהקליעים שנורו על ידם פגע במשענת ראש של נהג מהמאחז. הוא לא נפגע, ולרכבו נגרם נזק קל בלבד. מיד לאחר הפיגוע, כוחות צה"ל החלו לסרוק את האזור בחיפוש אחר המחבלים.