בכיר חמאס חוסל בדרום לבנון; "הרוגים בתקיפת רכב ברצועה"

צה"ל אישר כי המחבל האדי עלי מצטפא חוסל בתקיפה על רכב באזור צור. מסטפא הוא פעיל שטח בזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל-קסאם סניף לבנון, אשר היה מעורב בפעילות טרור במשותף עם פעילי חיזבאללה. אחר הצהריים דווח ברצועת עזה על שני הרוגים בתקיפת רכב מהאוויר

זמן צפייה: 02:21

בלבנון דיווחו הבוקר (רביעי) על תקיפה אווירית על רכב באזור צור שבדרום המדינה, ובהמשך אישרו בצה"ל כי בתקיפה חוסל בכיר חמאס, המחבל האדי עלי מצטפא, ממחנה הפליטים רשדייה שמדרום לצור. זמן קצר לאחר התקיפה הופעלו אזעקות בגליל המערבי. אחר הצהריים דווח ברצועת עזה על שני הרוגים בתקיפת רכב מהאוויר.

מסטפא הוא פעיל שטח בזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל-קסאם סניף לבנון, אשר היה מעורב בפעילות טרור במשותף עם פעילי חיזבאללה. מצה"ל נמסר כי הוא עסק בהכוונת חוליות ופעילויות טרור בשטח וכן קידם פיגועים נגד יעדים ישראליים ויהודים במדינות שונות ברחבי העולם. מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול נגד ארגון הטרור חמאס בכל זירה בה יפעל".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2403131313' autoplay='0' credit='דובר צה"ל' desc='תיעוד החיסול' poster='' kid='1_305h7m83' duration='10']

פעיל חמאס האדי מסטפא
פעיל חמאס האדי מסטפא

לפני כחודשיים חוסל בלבנון סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי, בתקיפת מל"ט בלב רובע הדאחייה בביירות. לפי סוכנות הידיעות הרשמית בלבנון, מזל"ט ישראלי תקף באזור משרד השייך לחמאס. ערוץ אל-אקצא של חמאס אישר כי שניים מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס, עזאם אל-אקרע אבו עמאר וסמיר אפנדי, חוסלו ביחד עם אל-עארורי.