"תעמולה פסיכולוגית אכזרית": חמאס פרסם תיעוד חדש של חטופות מהשבי

דניאל אלוני, ילנה טרופונוב ורימון קירשט, שנחטפו מעוטף עזה בבוקר השבת השחורה, מתועדות בסרטון שפרסם ארגון הטרור כשהן בשבי ברצועה. אלוני פנתה לרה"מ נתניהו בסרטון וזעקה: "תן לנו לחזור עכשיו". נתניהו: "אני מחבק אתכן, עושים הכל כדי להחזיר את כל החטופים והנעדרים הביתה"

זמן צפייה: 06:32

חמאס פרסם היום (שני) סרטון חדש של חטופים בשבי ברצועת עזה. בסרטון מתועדות שלוש נשים - דניאל אלוני, ילנה טרופונוב ורימון קירשט, אשר נחטפו מעוטף עזה בבוקר השבת השחורה ב-7 באוקטובר, ונמצאות מאז בשבי. הערב יגיעו נציגים ממשפחותיהן למסיבת העיתונאים המתוכננת של מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים.

דניאל אלוני, בת 44 מיבנה, נחטפה מניר עוז יחד עם בתה הקטנה. רימון קירשט, בת 36, נחטפה מנירים יחד עם בן זוגה. ילנה טרופונוב, בת 50, נחטפה מניר עוז, בעלה נרצח, ואילו אימה ובנה נחטפו גם כן. אלוני נשמעת בסרטון כשהיא פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו ואומרת בין היתר: "אנחנו אזרחים משלמי מיסים, נמצאים בתנאים לא תנאים, אתה הורג אותנו, שחרר אותנו עכשיו, שחרר את האזרחים שלהם, את האסירים שלהם, תן לנו לחזור עכשיו".

ראש הממשלה נתניהו מסר: "אני פונה לילנה טרופנוב, דניאל אלוני ורימון קירשט שנחטפו על ידי החמאס שמבצע פשעי מלחמה. אני מחבק אתכן. ליבנו אתכן ועם שאר החטופים. אנו עושים הכל כדי להחזיר את כל החטופים והנעדרים הביתה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "מדובר בתעמולה פסיכולוגית אכזרית של חמאס-דאעש. מחבקים את המשפחות. נעשה הכל כדי להשיב את כל החטופים והנעדרים הביתה".

מימין: ילנה טרופונוב, דניאל אלוני, רימון קירשט
מימין: ילנה טרופונוב, דניאל אלוני, רימון קירשט

אתמול עדכן דובר צה"ל כי נמסרה הודעה למשפחותיהם של 239 חטופים שנמצאים בשבי ברצועת עזה כבר יותר משלושה שבועות. כזכור, לפני שבועיים בדיוק פרסם חמאס סרטון ראשון בו מתועדת אחת החטופות - מייה שם, בת 21 משוהם, אשר נחטפה ממסיבת הטבע ברעים.