הורי הדר גולדין נגד בנט ומתאם השבויים והנעדרים: "אפס הצלחות"

לאה ושמחה גולדין תקפו את ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלהם, על רקע החלטתו להאריך את כהונתו של ירון בלום בשנה לפחות, בשכר של 50 אלף ש"ח לחודש. "בנט לא רוצה להשיב את סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול למולדתם ולא את האזרחים אברה מנגיסטו והישאם אסייד. בושה ובזבוז כספי הציבור"

לאה ושמחה גולדין במסיבת עיתונאים

לאה ושמחה גולדין, הוריו של החייל הנעדר הדר גולדין, תקפו הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה נפתלי בנט ואת מתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום, וכתבו בחשבון הטוויטר שלהם: "ראש הממשלה בנט ממשיך את כהונתו של מתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום זו השנה החמישית. 50,000 ש״ח לחודש. 0 התקדמות - 0 הצלחות".

בהמשך הוסיפו בני הזוג גולדין: "מסקנה: בנט לא רוצה להשיב את סגן הדר גולדין וסמ״ר אורון שאול למולדתם ולא את האזרחים אברה מנגיסטו והישאם אסייד. בושה ובזבוז כספי הציבור". כזכור, גולדין נהרג בקרב ברפיח במהלך מבצע צוק איתן ב-2014, ועל פי ההערכות גופתו מוחזקת מאז בידי חמאס ברצועת עזה, יחד עם גופתו של אורון שאול שנהרג בקרב שג'אעיה בתחילת אותו מבצע.

סג''מ הדר גולדין מכפר סבא, בן 23, נפל בשבי חמאס במבצע צוק איתן
סג''מ הדר גולדין, נפל בשבי חמאס במבצע צוק איתן | צילום: רפרודוקציה

בלום, בכיר לשעבר בשב"כ, משמש כמתאם השבויים והנעדרים מאז שנת 2017, ובין היתר תיאם את השבת גופתו של החייל הנעדר זכריה באומל במסגרת מבצע "זמר נוגה". לאחרונה פורסם כי רה"מ בנט החליט להאריך את כהונתו בשנה נוספת.

מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום מבקר במאהל משפחת מנגיסטו
מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום מבקר במאהל משפחת מנגיסטו