יוצאי סיירת גולני: "לא נשרת כל עוד נמשכת החקיקה הדיקטטורית"

לוחמי הפלס"ר הצטרפו למחאה נגד המהפכה המשפטית, ויחד עם יוצאי סיירת אגוז ויחידת האלפיניסטים חתמו רבים מהם על עצומה חדשה. "לא נתייצב כדי למלא מצוותם של נוכלים עבריינים מושחתים ופרזיטים"

פעילות כוחות הביטחון ביהודה ושומרון במבצע שובר גלים, הלילה
פעילות כוחות הביטחון ביהודה ושומרון | צילום: דובר צה"ל

גל המחאה בצה"ל נמשך: לוחמי עבר של סיירת גולני, יחידת אגוז ויחידת האלפיניסטים חתמו הבוקר (שלישי) על עצומה חדשה במחאה נגד המהפכה המשפטית, ומסרו כי לא יתנדבו לשירות מילואים כל עוד החקיקה תימשך.

"חונכנו לרצינות ולראייה נכוחה של העובדות המציאות והאמת, ומשם - כך אנו מביטים על הענן השחור הכבד שיושב נמוך על הארץ", נכתב, "חונכנו להבדיל בין טוב לרע, בין מוסרי לנפשע, בין המבקש טוב לעוכר.משם- לא נאפשר לסמא את עינינו, לא נתבלבל מול המתרחש בימים אלו בארצנו, ולא נשב בחיבוק ידיים מול השקר והאיוולת התהומיים".

עוד הם כתבו: "חונכנו לנחישות, מאמצי-על, חתירה חריגה למטרה, והסתכלות קדימה, לרחוק. משם - לא נניח לכוחניות, הדורסנות והשחיתות להשתלט על המדינה עד אובדן. חונכנו לזהות אויב , גם כזה מבפנים, גם כזה המתחזה ל "אח". אח אוכל חינם, משתמט, בטלן, ששולח אותנו או את ילדנו לשלם מיסים, להילחם, להיפצע ולמות עבורו ובמקומו. למדנו לזהות גם את האויב המושחת , המסואב, המשקר ללא היסוס, אשר לטובתו האישית ולטובת השררה, הכסף והכוח- לא יהסס להוריד את כל הספינה ביגון שאולה".

פעילות כוחות הביטחון ביהודה ושומרון במבצע שובר גלים, הלילה
פעילות כוחות הביטחון ביהודה ושומרון | צילום: דובר צה''ל

"אנו לא פוליטיים ולא מזוהים מפלגתית או עם כנף כזו או אחרת.הזיהוי היחיד שלנו הוא היותנו אזרחים עובדים, לוחמים ומתנדבים, פטריוטים כל חיינו והרצון להמשיך לחיות במדינה נאורה חופשית ונקייה. אנו מתחייבים להילחם חוקית בכל הכוח בזרמים העכורים, החל מהראש ושותפיו המלאים (והראשיים) להחלטות לעשייה ולהשפעה - רעייתו ובנו, דרך עושי דברו, חבורתו, עדר השופרות הניקלה בתקשורת, וגם במנזר השתקנים המבייש אשר מקיף אותו ביראה ובהשלמה בכנסת בממשלה, ובבית המשפט.כולם יירשמו וייזכרו לדראון עולם".

"אנו מחזקים את האמיצים - אנשי העסקים, ההייטקיסטים, הרופאים, המנהיגים, מובילי הדעה ועיתונאים, וכמובן את אחינו הלוחמים מכל יחידות הצבא, ואת כל הנוטל יוזמה, תורם זמן ומאמץ ועומד זקוף בעת הזו מול כוחות האופל. המאבק - למרות מה שהקואליציה מנסה לקבע בעזרת עיוות ושקרים - הוא לא מאבק על דעה או פרשנות כי אם מאבק של טוב ברע, של יושר בשחיתות, של אחים מול שיסוי ,פילוג ושנאה".

"אנו מביעים את שאט הנפש מהדרך בה מתנהלת ממשלת הזדון, החל מהצבת עבריינים ועשבים שוטים בעמדות ניהול המדינה, דרך הטיית כספי משלם המיסים תחת לחץ ראשי מפלגות מושחתים, ועד לנסיון ההשתלטות הסדור על מוסדות המשפט החוק התקשורת והתרבות".

"אנו מצהירים כאן, שכל עוד נמשכת החקיקה הדיקטטורית והמגמתית שכל מטרתה הוא חילוץ פושע מהכלא וניטרולם של כל מוסדות המדינה ושומרי הסף - לא נשרת, נתנדב, נתרום ,או נסכן את חיינו וחיי ילדנו בשום צורה ואופן. לא נתייצב כדי למלא מצוותם של נוכלים עבריינים מושחתים ופרזיטים, אשר הם העומדים מאחורי ההפיכה המשטרית".

"יחד עם זאת ויחד עם כל האזרחים הטובים והאמיצים שנוטלים חלק במאבק הגורלי - אנו נילחם על המדינה, נגן עליה כמו שתמיד עשינו, וניאבק על זהותה, ועל זכותנו לחיות בה חיים חופשיים בעלי תקווה וחזון אמיתיים. אנו מסתייגים מכל היושבים על הגדר למינהם והעושים הפרדה בין הצבא לעם (כאילו יש כזו באמת), או המעזים לגנות את השימוש בתואר לוחם/ מילואימניק כדי להילחם בשחיתות ובדיקטטורה".

"אנו לא סרבנים. סרבנים ומשתמטים אפשר למצוא בקלות בממשלה, ובקרב מצביעי שס ויהדות התורה. בניגוד אליהם - אנו וילדנו תמיד היינו ותמיד נהיה במקום הנכון ביום הדין. אנו לוחמים ומתנדבים אשר כרגע זועקים מדם ליבנו, ונלחמים באחת המלחמות החשובות שהיו כאן".

"במדינת ישראל הצבא הוא העם, ואזרחי המדינה הם הצבא. ראוי שנשיא המדינה, הרמטכ"ל, וכל מי שעדיין לא התעורר לפיתחה של התהום - יתעשת, יבין את גודל השעה, יזכור מי תמיד נשא ויישא בנטל, מי קנה ביושר במשך 75 שנה את זכותו למחות בזעם, ועל מי כרגע, כמו תמיד, מוטלת גם החובה להגן על הליבה האזרחית, הלאומית והדמוקרטית של מדינת ישראל".

הרמטכ''ל הרצי הלוי בזירת הפיגוע בחווארה
הרמטכ''ל הרצי הלוי | צילום: דובר צה''ל

בצה"ל חוששים הבוקר מהתרחבות תופעת הסרבנות, והדאגה של הרמטכ"ל הרצי הלוי מכדור השלג הזה רק הולכת ומתעצמת. היום יתקיימו סדרת פגישות בין הרמטכ"ל, שר הביטחון יואב גלנט ומפקד חיל האוויר תומר בר לבין טייסים במילואים ומפקדים בצבא היבשה, כאשר החשש שהגל הזה יגיע לעוד יחידות מילואים - וגם לצבא הקבע והסדיר.

הטייסים שישתתפו היום בפגישות יאמרו לשר הביטחון גלנט כי הוא חייב להפעיל את כובד משקלו על ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל שר המשפטים יריב לוין - לעצור את בליץ החקיקה ולהתחיל בהידברות. הטייסים צפויים לומר לו כי הוא כשר הביטחון שאחראי על צה"ל מטעם הממשלה מבין יותר מכולם את המשמעות של כדור השלג הזה שמכה בשורה של יחידות בצה"ל.