אם החטוף רון שרמן, שנהרג בעזה: "משרד הביטחון הסיר לוחית מקברו"

מעיין שרמן, אמו של חייל צה"ל שגופתו הושבה משבי חמאס בחודש שעבר, הוסיפה לוחית על קברו עם הכיתוב: "נחטף, הופקר והוקרב בעזה". הלוחית הוסרה - והיא האשימה את משרד הביטחון במעשה: "כפי שמטייחים את העובדה שחוסל במטרה להרוג את אחמד רנדור - הם חושבים שסילוק האבן מהקבר ינקה את העובדות כפי שהן. משקרים שלא ידעו שהמחבל הבכיר היה מוקף בחטופים. לי נאמר שידעו כל הזמן איפה רון"

מצבתו של סמל רון שרמן חרבות ברזל
אמו של סמל רון שרמן: "האבן נגנבה" | צילום: מתוך פייסבוק, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מעיין שרמן, אמו של סמל רון שרמן, חייל צה"ל שנחטף מבסיסו ב-7 באוקטובר, נהרג בשבי וגופתו הוחזרה ארצה בחודש שעבר, כתבה אתמול (רביעי) בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה כי קיבלה אישור מצה"ל להוסיף לוחית מיוחדת לקבר בנה, עליה נכתב "נחטף, הופקר והוקרב בעזה על ידי ממשלת המחדל באסון 7 באוקטובר 2023". לטענתה, "האבן נגנבה ברגע שיצאתי מהאזכרה בבית הקברות" על-ידי נציגה של משרד הביטחון.

האם התייחסה להודעת צה"ל שפורסמה אתמול, לפיה לא ניתן לקבוע את נסיבות מותו של בנה, שגופתו נמצאה סמוך למנהרה בה נהרג מפקד החטיבה הצפונית של עזה, אחמד רנדור. היא כתבה: "כפי שמטייחים את העובדה שחוסל במטרה להרוג את רנדור - הם חושבים שסילוק האבן מהקבר של רונצ'וש ינקה את העובדות כפי שהן".

שרמן הוסיפה: "הדבר היחיד שהשאירו לי כאמו, האבן שהסכימו שאניח על קברו, שעלתה לי לא מעט כסף וששילמתי עליה מכיסי הפרטי - סולקה מאחורי גבי מיד כשהתרחקתי מהקבר ע"י משרד הבטחון - כדי להמשיך לטייח את הרצח שלו. הכל בגלל אוזלת היד של ממשלת החורבן, שהיתה עסוקה בשטויות שנה שלמה עם אוסף הזבל האנושי שמרכיב אותה".

רון שרמן
סמל רון שרמן | צילום: באדיבות המשפחה

היא הדגישה: "רון נחטף בגלל ממשלת מחדל מפלצתית וצבא שכשל. רון הופקר ע"י שר הביטחון הגרוע בתולדות מדינת ישראל ומודיעין כושל. רון הוקרב כדי לחסל מחבל, שמשום מה, 15 שנה נתנו לו לחיות. כרגע משקרים שלא ידעו שהמחבל הבכיר היה מוקף בחטופים, למרות שלי נאמר ע"י אלוף בצה"ל שידעו כל הזמן איפה רון".

ממשרד הביטחון טרם נמסרה תגובה.