משפחת גולדין צועדת מכפר סבא לגבול עזה: "נגיע עד לגדר"

משפחתו של הדר גולדין, הקצין שנפל בצוק איתן וגופתו נלקחה בידי חמאס, החלה הבוקר בצעדה מביתה שבכפר סבא לראשון לציון. היא מתכננת להגיע לאזור עזה ביום שישי. טרם היציאה לדרך אמר האח צור גולדין: "הבלוף הכי גדול הוא שהממשלות האחרונות אומרות לציבור שיש מאמצים להשיב את השבויים. אין מאמצים. אנחנו לא מפחדים מחמאס"

זמן צפייה: 03:03

לציון שמונה שנים לנפילתם בשבי של הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו - החלה הבוקר (רביעי) משפחתו של הדר גולדין, הקצין שגופתו נלקחה בידי חמאס, בצעדה מבית המשפחה בכפר סבא לראשון לציון ולבסוף אמורה להגיע הצעדה לאזור הגדר בעזה. האח צור גולדין אמר: "אנחנו מתחילים עכשיו את המצעד הזה עם כל מי שעוד אכפת לו מחיילי צה"ל שנמצאים בעזה".

האחות איילת אמרה ביום שני: "אני איילת גולדין, ואני יוצאת לעזה להחזיר את הדר, אח שלי. אני קוראת לכם להצטרף אלי. כבר 8 שנים שאח שלי מופקר וזרוק שם. 677 מחבלים הוחזרו חיים, אתם שומעים את המספר?! והחיילים עדיין שם. מזוודות של כסף עוברות לחמאס, והחיילים והאזרחים עדיין שם. 14 אלף פלסטינים עוברים השנה לעבוד בישראל, ואח שלי זרוק שם.

משפחת גולדין צועדת מכפר סבא לגבול עזה: ''נגיע עד לגדר''
משפחת גולדין צועדת מכפר סבא לגבול עזה: ''נגיע עד לגדר'' | צילום: ''הדר שלי''

"השבוע בימים רביעי - שישי (3-5 באוגוסט) תתקיים צעדת ענק לציון 8 שנים להפקרתם של הבנים והלוחמים אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו על ידי מדינת ישראל, בשבי ארגון הטרור חמאס. הצעדה תתקיים ביוזמת משפחת גולדין ותצא מבית משפחתה בכפר סבא עד לגדר בעזה ותקרא לממשלת ישראל להחזיר את הבנים הביתה".

"די, די עם ההפקרה הזאת. אנחנו יוצאים להשיב את הערכים בעצמנו", היא הוסיפה. "אני יוצאת להחזיר את אח שלי, אני יוצאת להשיב את הערכים. זו לא בושה להילחם על חיילים. אני קוראת לכם להצטרף אליי. 677 מחבלים הוחזרו חיים והחיילים עדיין שם. מזוודות של כסף עוברות לחמאס, והחיילים והאזרחים עדיין שם".

משפחת גולדין צועדת מכפר סבא לגבול עזה: ''נגיע עד לגדר''
משפחת גולדין צועדת מכפר סבא לגבול עזה: ''נגיע עד לגדר'' | צילום: ''הדר שלי''

הבוקר אמר צור גולדין, אחיו של הדר: "הבלוף הכי גדול הוא שהממשלות האחרונות אומרות לציבור שיש מאמצים להשיב את השבויים. אין מאמצים. אנחנו צועדים במקום שהממשלות יצעדו". לדברי גולדין, "שוחררו כבר כל המחבלים והכספים והגז. הכול ניתן לחמאס. ממשלת ישראל דורכת על חיילי צה"ל ואזרחי ישראל שנמצאים שם וכל היום נושאת ונותנת עם חמאס. אנחנו לא מפחדים מחמאס ונגיע עד גדר עזה ביום שישי. יש בלוף אחד ענק. אנחנו נביא אותם הביתה ואנחנו מזמינים את כולם לצעוד איתנו".