כשבוע אחרי שנפגעה מירי בקריית ארבע: תמר בת ה-13 שוחררה מביה"ח

תמר אהרון, בת 13, נפגעה מירי בראשה כשהלכה עם אחותה בקריית ארבע לפני כשבוע. בתום טיפול בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים היא שוחררה לביתה. בצה"ל טענו כי מדובר ככל הנראה בירי תועה

אמבולנס מחוץ לחדר המיון בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים

תמר אהרון, הילדה בת ה-13 שנפגעה מירי בראשה בקריית ארבע לפני כשבוע, שוחררה היום (רביעי) מבית החולים הדסה עין כרם במצב טוב. תמר נפגעה ביום חמישי שעבר כשהלכה עם אחותה בקריית ארבע, ופונתה על-ידי מד"א ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם.

מבית החולים נמסר: "עם ייצובה הועברה לניתוח נוירוכירורגי מורכב ולאחריו טופלה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים - שבמהלכו שבה להכרה מלאה ובמחלקת כירורגית ילדים. עם יציאתה הביתה, הודו תמר ומשפחתה לצוות הרפואי שליווה אותם למן הגעתה להדסה ועד שחרורה היום, על הניתוח שעברה ועל הטיפול המקצועי והחם".

ראש מועצת קרית חברון, אליהו ליבמן: "נס גדול היה פה, תמר אהרון משתחררת הבייתה ובמצב טוב. תושבי קרית ארבע חברון יחד עם כל עם ישראל התפללו רבות כדי שנזכה לנס הזה. יחד עם זאת אנחנו צריכים לעשות גם השתדלות מצידנו ולא לסמוך רק על ניסים. ממשלת ישראל החדשה תצטרך לעשות בחברון חריש עמוק לטיהור קיני הטרור ולחסל את המחבלים שרוצים לסלק אותנו מעיר האבות".

משפחת אהרון מסרה: "אנחנו מודים לה׳ יתברך בראש ובראשונה שחנן אותנו וגאל אותנו, ונתן לנו לעשות את השבת הקרובה ביחד עם תמר בבית. אנחנו מודים לכל עם ישראל על התפילות ולכל צוותי הרפואה שעסקו במלאכה הן של בית החולים הדסה עין כרם, והן של קופת החולים מאוחדת אצלנו בקרית ארבע - ובעיקר לנתנאל יאמין הפרמדיק, שעשה עבודה מקצועית ביותר בטיפול הראשוני במרפאה; לראש המועצה אליהו ליבמן שלא עזב אותנו ותמיד דאג להתקשר לשלומה של תמר, לנעמי מהרווחה שתמיד בקשר איתנו לכל עזרה ולכל תושבי קרית ארבע שעזרו לנו לעבור את המשבר הקשה בכל שסייעו לנו בבית בכל מה שהיינו זקוקים לו".