דיווח: לפחות 4 הרוגים בתקיפה בדמשק, סמוך לשגרירות איראן

כלי תקשורת בסוריה דיווחו על נפגעים בתקיפה ממוקדת בדמשק: "ישראל הפציצה דירת מגורים בשכונה סמוך לשגרירות איראן". יעד התקיפה לפי הדיווח היה מפקד ביחידת הברחות האמל"ח של חיזבאללה. במקביל, דיווחים על כך שצה"ל קרא לתושבים בדאחייה שבביירות להתפנות מיידית

זמן צפייה: 01:11

לפי דיווחים הערב (שלישי) בסוכנות הידיעות הסורית, ישנם לפחות ארבעה הרוגים בתקיפה המיוחסת לישראל בדמשק, בשכונה הסמוכה לשגרירות איראן בעיר. בדיווחים נטען כי ישראל תקפה דירות מגורים באזור. במקביל, דיווחים על כך שצה"ל קרא לתושבים בדאחייה שבביירות להתפנות מיידית.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2410082041' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_nz9zdnp9' duration='18']

עוד נטען ב"אל-ערבייה" ו"אל-חדת'" כי יעד התקיפה היה מפקד ביחידת הברחת אמל"ח בחיזבאללה, וכי מערכת ההגנה האווירית של סוריה יירטה מטרה אווירית בשמי דמשק במהלך התקיפה.

מקור צבאי סורי טען: "בסביבות השעה 20:15 הערב האויב הישראלי תקף בשלושה טילים מכיוון הגולן ופגע באחד הבניינים הגדושים ביותר בדיירים בדמשק. מה שגרם לשבעה הרוגים אזרחים ביניהם נשים וילדים ול-11 פצועים נוספים".

זירת תקיפה בדמשק
זירת תקיפה בדמשק

לפני כשבוע דווח בסוריה כי "ישראל תקפה באמצעות מטוסי קרב וכטב"מים במספר מוקדים בדמשק", והוסיפו כי מערכות ההגנה האווירית במדינה "בלמו חלק מהטילים והכטב"מים של האויב". עוד נכתב כי לפחות שלושה בני אדם נהרגו ותשעה נפצעו בתקיפות. לפי הדיווחים, אחת התקיפות כוונה לעבר רכב בשכונת אל-מזה שבדמשק.

עוד דווח כי תקיפה נוספת לעבר שכונת אל-מזה כוונה נגד גורמים צבאיים בחיזבאללה ובמשמרות המהפכה בסוריה, בעת פגישתם המשותפת.