שב"כ וצה"ל עצרו חוליית טרור; 6 יואשמו בביצוע פיגועים

כוחות הבטחון עצרו את חברי החולייה, שהיו מעורבים בביצוע כמה פיגועי ירי - ללא נפגעים. כמו כן, נתפסו אמצעי לחימה רבים. כתבי אישום יוגשו נגד השישה

חוליית המחבלים שנעצרה

שב"כ וצה"ל חשפו חוליית טרור מאזור בנימין, שהייתה מעורבת במספר פיגועי ירי ללא נפגעים במרחב יישובי עמק שילה. לפי הודעת שב"כ, "חברי החולייה הם עבדאללה חג' מוחמד, אבראהים נעסאן, מחמד חג' מוחמד, מאג'ד נעסאן, איוב נעסאן ועבד אלכרים אבו עליה, תושבי הכפר מע'ייר שבבנימין. החשודים נעצרו זמן קצר לאחר ביצוע הפיגועים, ובחקירתם בשב"כ עלה כי שניים מהפיגועים, בהם ירי לעבר כוח צבאי בתורמוס עיא ב-21 באפריל 2023, בוצעו על-ידי עבדאללה חג' מוחמד, אברהים נעסאן ומחמד חג' מוחמד". כתבי אישום הוגשו נגד החשודים.

אמצעי הלחימה שנתפסו בעמק שילה
אמצעי הלחימה שנתפסו

עוד נאמר כי "הפיגוע השלישי בוצע על-ידי מאג'ד נעסאן, איוב נעסאן ועבד אלכרים אבו עליה, בהנחייתו של עבדאללה חג' מוחמד, על מנת לנסות ולשבש את חקירתם של המעורבים בפיגועים הקודמים. במהלך החקירה התקבל מידע לפיו חברי החולייה רכשו כלי נשק מסוחר אמצעי לחימה באזור ג'נין, עמדו בקשר עם גורמי טרור מרצועת עזה לצורך קבלת מימון לפעילות וכי לאחר כל אחד מהפיגועים הפיצו הודעת נטילת אחריות מטעם 'קבוצת השהיד ראאד נעסאן', ובה גם תיעוד של הירי.

אמצעי הלחימה שנתפסו
אמצעי הלחימה שנתפסו